/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fd5f0c0df1ae17276c0360111769c1919.jpg)
Google тестує аудіоогляди для пошукових запитів
Google Search експериментує з аудіооглядами для певних пошукових запитів. Цю функцію вперше було представлено в NotebookLM , помічнику Google для створення нотаток та досліджень на основі штучного інтелекту.
Технологічний гігант стверджує, що Audio Overviews використовуватиме свої найновіші моделі Gemini, щоб надати користувачам ще один спосіб засвоювати та розуміти інформацію.
«Аудіоогляд може допомогти вам зорієнтуватися в ситуації, пропонуючи зручний спосіб засвоєння інформації без використання рук, незалежно від того, чи виконуєте ви багато завдань одночасно, чи просто віддаєте перевагу аудіодосвіду», – пояснив Google у своєму блозі .
Ця функція доступна відсьогодні в Labs , експериментальній програмі Google. Компанія стверджує, що користувачі бачитимуть опцію створення короткого аудіоогляду, якщо Google вважатиме це корисним на основі їхнього конкретного запиту. Після створення аудіоогляду ви побачите простий аудіоплеєр з елементами керування відтворенням/паузою, кнопкою гучності та можливістю налаштування швидкості відтворення.
Google відображатиме посилання в аудіоплеєрі, щоб показати, звідки береться інформація. Якщо ви хочете дізнатися більше про певну тему після прослуховування аудіоогляду, ви можете натиснути на посилання, щоб глибше зануритися у свій пошук.
Ви можете поставити оцінку «Популярно» або «Не подобається» кожному аудіоогляду та експерименту в цілому в Лабораторіях.
У NotebookLM аудіоогляди надають користувачам можливість створювати подкасти з віртуальними ведучими на базі штучного інтелекту на основі документів, якими вони поділилися, таких як матеріали для читання курсів або юридичні короткі огляди. Google також додав аудіоогляди до Gemini у березні.
Аудіоогляди в пошуку базуються на оглядах за допомогою штучного інтелекту – зведених за допомогою штучного інтелекту зведених даних, які Google надає для певних пошукових запитів. За допомогою аудіооглядів Google орієнтується на людей, які навчаються на слух або шукають доступніші способи отримання інформації.
Варто зазначити, що сьогоднішня заява з'явилася через кілька днів після того, як у звіті Wall Street Journal було виявлено, що огляди штучного інтелекту від Google та інші інструменти на базі штучного інтелекту вбивають трафік для видавців новин.

