/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Ff32469d05b04b0bd9bd15d6c5c93103c.jpg)
Останній спортивний седан Lexus з двигуном V8 завершує цілу епоху
“`htmlСьогодні седани з двигунами V8 стають справжньою рідкістю, і незабаром їх буде ще важче знайти. На прощання з моделлю IS 500 компанія Lexus готує для японських покупців особливу версію — Climax Edition. Випуск обмежений лише 500 екземплярами, кожен з яких отримав низку унікальних оновлень.Головна відмінність Climax Edition — покращена гальмівна система. Вентильовані диски діаметром 380 мм (15 дюймів) працюють у парі з шестипоршневими каліперами Brembo та високоефективними гальмівними колодками. Це рішення наближає IS 500 до більш спортивних моделей бренду.Червоні каліпери Brembo виглядають яскраво на тлі 19-дюймових легкосплавних дисків BBS з матовим чорним покриттям. Також з’явився новий колір кузова — Neutrino Gray.Салон автомобіля оздоблений комбінацією Ultrasuede та перфорованої шкіри на кермі та важелі перемикання передач. Кольорова гама — чорний із червоними акцентами, а також ексклюзивні графічні рішення на 8-дюймовому дисплеї.Випуск обмежений 500 екземплярами для Японії, перші поставки почнуться в серпні. Ціна стартує від ¥9,500,000 (близько $65,400). Для порівняння, стандартна IS 500 в Японії коштує від ¥8,500,000 ($58,500).Модель IS залишається на ринку з 1999 року, але її майбутнє залишається невизначеним. Ходять чутки про можливу появу електричної версії, але Lexus поки що не робить офіційних заяв. За всю історію було продано понад 1,3 мільйона екземплярів IS у 40 країнах світу.Цей випуск став своєрідним прощанням з епохою великих атмосферних двигунів у компактних седанах. На тлі загальної тенденції до електрифікації такі автомобілі, як IS 500 Climax Edition, набувають особливого колориту, стаючи шматочком історії, який залишиться у пам’яті автолюбителів.“`

