$420 мільйонів річного доходу за зубасті іграшки: що таке «лабубу» та чому вона підкорила соцмережі
$420 мільйонів річного доходу за зубасті іграшки: що таке «лабубу» та чому вона підкорила соцмережі

$420 мільйонів річного доходу за зубасті іграшки: що таке «лабубу» та чому вона підкорила соцмережі

Нещодавно в тіктоці стала популярна Labubu («лабубу») — крипово-усміхнена лялька.

Вона має пухке тіло, великі очі, гострі вуха та дев’ять зубів, що в комбінації створює милий і водночас трохи лячний стиль.

Завдяки цій неоднозначності іграшка стала популярною в соцмережах та серед інфлюенсерів і зірок: її носять як аксесуар Ріанна, Кім Кардаш’ян, Дуа Ліпа та багато інших.

А на e.

Bay ціни на фігурки можуть сягати тисяч доларів.

AIN розповідає, що це за іграшка, звідки вона та наскільки популярна в Україні.

Що таке Labubu та звідки воно взялось У 2015 році гонконзький художник Касінг Лунг створив серію оповідань «Монстри», надихаючись скандинавською міфологією, якою він захоплювався в дитинстві.

Того року компанія з Гонконгу How2Work випустила серію фігурок під однойменною назвою, серед яких був персонаж Labubu з кролячими вухами та зубастою посмішкою.

Саме він здобув популярність та отримав реалізацію в понад 300 кольорах, формах і розмірах.

Касінг Лунг.

Фото — Kaikai Kiki Gallery Ширше визнання іграшка отримала у 2019 році після початку співпраці з китайською компанією Pop Mart.

Вона відома форматом blind box: коли покупець до відкриття коробки не знає, яка саме фігурка буде всередині.

Та найбільшу популярність іграшка Labubu здобула у форматі брелоків.

Першу серію від Pop Mart під назвою Exciting Macaron випустили в жовтні 2023 року.

Нова хвиля популярності та out of stock Популярність іграшці на широкий загал принесла тайська реперка Ліса — учасниця південнокорейського гурту Blackpink.

У листопаді 2024 року вона поділилась захопленням іграшками Pop Mart в інтерв’ю Vanity Fair.

Після цього колекційні фігурки привернули увагу шанувальників як кейпопу, так і популярної культури загалом.

Згодом на публіці Labubu помітили в Ріанни, Дуа Ліпи та інших попзірок.

Завдяки такому ажіотажу у 2024 році дохід Pop Mart за межами Китаю зріс на 375,2% — до $702,7 млн.

Самі Labubu принесли $420 млн із загального доходу компанії в $1,8 млрд.

Наразі за хештегом #labubu в тіктоці опублікували 1,7 мільйона постів.

Фанати розпаковують іграшки, показують луки з ними та навіть косплеї на лялькових монстрів.

Більшість цих іграшок коштують від $20 до $400.

Колаборації із зірками та відомими брендами, відповідно, дорожчі.

Однак колекціонери можуть витратити сотні, а часом і тисячі доларів на коробки, щоб отримати потрібні версії.

Зараз на офіційному сайті Pop Mart іграшки розпродані.

Коли вони з’являються, то тільки в обмеженому доступі й до двох екземплярів на руки.

Придбати Labubu можна на e.

Bay та інших неофіційних маркетах.

Їхня ціна варіюється від $30 до $10 000.

Зображення — Pop Mart Ажіотаж на іграшки настільки великий, що, наприклад, у Великій Британії доходило до бійок покупців у магазинах.

Через це у травні ляльку вилучили з продажу до червня, щоб повернути на прилавки з покращеним і безпечнішим механізмом продажу.

А бутики елітних сумок рекламують брендовий одяг для Labubu, підбирають їх за кольорами до своїх сумок і навіть жартують, що краще під час пограбування втратити Birkin від Hermes, аніж брелок Labubu на цій сумці.

Labubu в Україні Найпопулярніший формат Labubu наразі — брелоки — в Україні офіційно придбати не можна, але іграшки можна знайти в перекупників.

Олексій Тесленко, комерційний директор «Будинку Іграшок», розповів AIN, що через надвисокий попит Pop Mart поки не відкриває дистрибуцію в нові країни, навіть попри заявлений інтерес із боку мережі.

За його словами, все, що сьогодні можна знайти в Україні, або неофіційні постачання, які завозять приватні компанії чи фізичні особи без офіційної згоди виробника, або підробки.

«Виробничі та логістичні ресурси компанії просто не встигають за популярністю бренду», — розповів Олексій Тесленко.

Втім, у компанії уточнили, що в них у наявності є інші колекції іграшок Labubu.

Найкраще продаються колекційні іграшки в ціновому сегменті від 500 до 1000 гривень, на нього припадає майже половина всіх продажів у категорії.

Серед них також інші колекційні фігурки, крім Pop Mart: Fugglers, Sylvanian Families, Funko Pop, LOL або популярні аніме-франшизи.

«Попит на різні колекційні фігурки Labubu від Pop Mart був стабільно високим ще до сьогоднішнього сплеску інтересу.

Інші колекційні фігурки цього бренду також продавалися в обмеженій кількості та були представлені лише в окремих магазинах.

На сьогодні бренд Pop Mart входить до п’ятірки лідерів у своїй категорії за рівнем продажів».

У «Будинку Іграшок» пояснили, що процес передачі офіційної ліцензії на продаж колекційних фігурок зазвичай має такий вигляд: виробник укладає контракт із дистриб’ютором, який отримує право представляти торгову марку в конкретній країні; дистриб’ютор бере на себе певні зобов’язання: щодо обсягів закупівель, обігу, розвитку бренду, підтримки й так далі.

Іноді виробник проводить конкурсний відбір серед потенційних партнерів, оцінює їхній портфель, фінансову спроможність та інфраструктуру.

В Україні вже є компанія, яка має дистриб’юторський контракт із виробником Pop Mart — ТОВ «Бонтой», які постачають фігурки, зокрема для «Будинку Іграшок».

Однак сам виробник наразі не має можливості забезпечити постачання товару навіть для чинного партнера через глобальний попит на фігурки.

Источник материала
loader
loader