Серіали «К.О.Д.» на СТБ та «Дільничний з ДВРЗ 2» на ICTV2. Як дивилися телеканали 2—8 червня
Серіали «К.О.Д.» на СТБ та «Дільничний з ДВРЗ 2» на ICTV2. Як дивилися телеканали 2—8 червня

Серіали «К.О.Д.» на СТБ та «Дільничний з ДВРЗ 2» на ICTV2. Як дивилися телеканали 2—8 червня

Прем’єри, телеперегляд, рейтинги каналів за двадцять третій тиждень року.

«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.

Лідери телеперегляду. Провідні українські телеканали за підсумками 23 тижня 2025 року (2—8 червня)

На початку червня позиції медіагруп були незмінні — на першому місці Starlight Media з часткою 25,29% (зменшення 3% відносно попереднього тижня). На другому місці — «1+1 Media» з часткою 16,70% (зменшення 3%), Inter Media Group — на третьому місці з часткою 6,28% (зменшення 6%).

Серіали «К.О.Д.» на СТБ та «Дільничний з ДВРЗ 2» на ICTV2. Як дивилися телеканали 2—8 червня - Фото 1

Серед телеканалів першу сходинку утримує СТБ з часткою 8,27% (зменшення 16%). На другому місці — Новий канал із часткою 6,54% (зростання 16%). На третю сходинку повернувся канал ICTV2 з часткою 6,08% (зростання 14%).

На четвертій позиції канал «2+2» з часткою 4,86% (зменшення 11%). Наступний — ТЕТ із часткою 3,26% (зменшення 6%). Далі — канал «1+1 Україна» з часткою 3,24% (зростання 16%). Сьоме місце — за каналом НТН із часткою 3,04% (зменшення 10%).

На восьмому місці — канал «Бігуді» (2,25%, зростання 10%). На дев’ятій сходинці — канал «Плюс плюс» (1,71%, зменшення 17%). Закриває провідну десятку канал «Оце» (1,30%, зменшення 18%).

Серіали «К.О.Д.» на СТБ та «Дільничний з ДВРЗ 2» на ICTV2. Як дивилися телеканали 2—8 червня - Фото 2

Головні прем’єри тижня

ICTV2 розпочав показ в оффпраймі американського кримінального серіалу «Праведниця» (rat 0,74%, shr 9,19%, 1-ше місце в слоті).

Канал «1+1 Україна» також презентував американський детектив «Допоможи мені, Тодд» (rat 0,09%, shr 0,95%, 10-те місце в слоті). Крім цього мовник показав концерт «Бути простим» співачки Kolа (rat 0,19%, shr 1,47%, 8-ме місце в слоті).

На каналі «Бігуді» стартував черговий турецький серіал «Солодка помста» (rat 0,46%, shr 3,36%, 6-те місце в слоті).

Одразу чотири новинки кінопоказу відбулося на Новому каналі: «Будинок на дні» (rat 1,68%, shr 11,02%, 1-ше місце в слоті), «Мисливці на привидів. Крижана імперія» (rat 1,23%, shr 6,14%, 3-тє місце в слоті), «Спеціальний нічний випуск» (rat 0,37%, shr 2,35%, 8-ме місце в слоті), «Та, що породжує вогонь» (rat 1,31%, shr 5,93%, 3-тє місце в слоті).

Марафон

Серіали «К.О.Д.» на СТБ та «Дільничний з ДВРЗ 2» на ICTV2. Як дивилися телеканали 2—8 червня - Фото 3

Минулого тижня показники каналів, які транслюють об’єднаний марафон «Єдині новини», зросли на 19% за комерційною аудиторією віком 18—54 роки в містах із населенням понад 50 тис. жителів (до 3,97%) і на 14% за широкою аудиторією 18+ 50 тис.+ (до 7,05%).

Провідні програми 23-го тижня телеперегляду

Уже третій тиждень поспіль рейтинг провідних програм очолюють ті самі проєкти каналу СТБ: «К.О.Д.» (rat 2,4%, shr 10,78%), «МастерШеф 15» (rat 2,21%, shr 11,44%) і «Слід» (rat 2,31%, shr 16,44%). На четвертому місці — серіал «Дільничний з ДВРЗ 2» на ICTV2 (rat 2,11%, shr 9,3%). Закриває п’ятірку фільм на Новому каналі «Мисливці на привидів. З того світу» (rat 2,09%, shr 10,48%).

До десятки найпопулярнішого контенту тижня також увійшли серіали «Черговий лікар» і «Сліпа» на СТБ, «Dizel Show» на ICTV2 і фільми на Новому каналі «Примарний патруль», «Втікач».

Серіали «К.О.Д.» на СТБ та «Дільничний з ДВРЗ 2» на ICTV2. Як дивилися телеканали 2—8 червня - Фото 4

Ранжування представлене на основі рейтингів. Десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин

Лідери за чоловічою аудиторією

Серіали «К.О.Д.» на СТБ та «Дільничний з ДВРЗ 2» на ICTV2. Як дивилися телеканали 2—8 червня - Фото 5

Очолює рейтинг програм тижня за чоловічою аудиторією серіал на ICTV2 «Дільничний з ДВРЗ 2» (rat 2,86%, shr 13,43%) та кінопоказ: на Новому каналі «Служителі закону» (rat 2,49%, shr 14,52%), «Мисливці на привидів. З того світу» (rat 2,34%, shr 11,38%), «Втікач» (rat 2,22%, shr 12,49%) та на «2+2» «Рембо. Перша кров. Частина 2» (rat 2,18%, shr 11,83%).

До десятки програм тижня потрапило «Dizel Show» на ICTV2, серіали СТБ «К.О.Д.» і «Слід», а також ще фільми «Листковий пиріг» на Новому і «Рембо. Остання кров» на «2+2».

Лідери за жіночою аудиторією

Серіали «К.О.Д.» на СТБ та «Дільничний з ДВРЗ 2» на ICTV2. Як дивилися телеканали 2—8 червня - Фото 6

Традиційно проєкти СТБ складають перші місця в переліку провідних програм за жіночою аудиторією. Так, до першої п’ятірки увійшли «К.О.Д.» (rat 2,8%, shr 11,46%), «Слід» (rat 2,66%, shr 18,78%), «МастерШеф 15» (rat 2,63%, shr 13,85%), «Супермама» (rat 2,52%, shr 13,57%) і «Черговий лікар» (rat 2,3%, shr 11,79%).

До десятки також потрапили проєкти СТБ: «Один за всіх» і «Сліпа», а також «Dizel Show» на ICTV2 і два фільми на Новому каналі «Примарний патруль» і «Мисливці на привидів. З того світу».

Лідери серед молоді

Серіали «К.О.Д.» на СТБ та «Дільничний з ДВРЗ 2» на ICTV2. Як дивилися телеканали 2—8 червня - Фото 7

Серіали СТБ очолили рейтинг за молодою аудиторією: «Слід» (rat 2,27%, shr 23,11%) і «К.О.Д.» (rat 2,06%, shr 12,72%). Далі — серіал «Дільничний з ДВРЗ 2» на ICTV2 (rat 2,03%, shr 12,63%), а також ще два серіали від СТБ: «Сліпа» (rat 1,93%, shr 23,33%) і «Черговий лікар» (rat 1,75%, shr 13,39%).

До провідної десятки потрапили проєкти «МастерШеф 15» на СТБ, серіал «Доміна» на «2+2» і кінопоказ на Новому каналі: «Примарний патруль», «Листковий пиріг», «Будинок на дні».

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
loader
loader