Суспільне презентувало дитячий та підлітковий контент на Kids News Meeting у Парижі
Про це повідомляє корпоративний сайт Суспільного.
Від Суспільного на події були керівниця напряму дитячого та підліткового мовлення Юлія Дичук, продюсерка дитячих проєктів Ольга Аврахова та шеф-редакторка підліткового контенту Дарʼя Янушкевич.
Учасники Kids News Meeting презентували оновлені формати, ділилися викликами у роботі — від боротьби з популізмом до скорочення бюджетів, а також обговорювали інструменти дослідження аудиторії, соціальні кампанії й мультимедійні студії.
Юлія Дичук розповіла про досвід Суспільного у створенні новинного тікток-проєкту «Хто про шо», а також про співпрацю з Міністерством освіти і науки України та школами в межах напряму.
«З частиною колег ми вже були знайомі раніше, і я безмежно вдячна їм за відкритість та готовність ділитися досвідом з нашою командою. Швеція, Нідерланди, Бельгія — команди з цих країн зробили великий внесок у те, аби формат підліткових новин на Суспільному став реальністю. Ми робимо це вперше, тож досвід інших мовників нам дуже допомагає», — зазначила Юлія Дичук.
Програма зустрічі також включала студійний тур France TV, презентацію дослідження UNESCO про медіаграмотність дітей у цифровому середовищі, обговорення спільних проєктів у межах EBU, зокрема кампанії проти булінгу, та вручення нагороди за найкращу дитячу новинну історію. Серед учасників — представники провідних суспільних мовників Європи: ARTE Journal Junior, NOS Jeugdjournaal, BBC, RTBF, DR та інші суспільні мовники Європи.
Фото: Суспільне
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fd8442ab4e1a5a9504ed19c989227eb09.jpg)

