TikTok тестує власну версію «трансляційних каналів» Instagram
TikTok тестує власну версію «трансляційних каналів» Instagram

TikTok тестує власну версію «трансляційних каналів» Instagram

TikTok тестує новий інструмент обміну повідомленнями під назвою «дошки оголошень». Ця функція дозволяє брендам і творцям ділитися публічними повідомленнями «один до багатьох» зі своїми підписниками. Дошки оголошень дуже схожі на функцію трансляційних каналів Instagram.

Як і у випадку з трансляційними каналами в Instagram, лише автор дошки оголошень може публікувати повідомлення, а підписники обмежені залишанням реакцій у вигляді емодзі. Дошки оголошень підтримують текстові, графічні та відео публікації.

Цю функцію вперше помітила користувачка Threads Крістіна Гарнетт.

Ідея цієї функції полягає в тому, щоб дозволити творцям контенту та брендам ділитися оновленнями та контентом з-за лаштунків, а також безпосередньо взаємодіяти зі своїми підписниками. Наприклад, замість того, щоб публікувати оновлення через Story або звичайні публікації в TikTok, бренди та творці можуть ділитися ними на своїх дошках оголошень. Ця функція також дозволяє обліковим записам просувати свій контент, надсилаючи його безпосередньо підписникам.

TikTok тестує власну версію «трансляційних каналів» Instagram - Фото 1

Серед перших тестувальників цієї функції – журнал People, футбольний клуб Paris Saint-Germain та команда Jonas Brothers.

Оскільки дошки оголошень є тестовою функцією, невідомо, чи планує TikTok розгорнути її ширше. Крім того, можливо, що TikTok додасть більше функцій. Наприклад, канали трансляцій Instagram дозволяють творцям публікувати опитування.

Запуск дощок оголошень – це останній приклад того, як одна соціальна мережа запозичує функції в іншої. Ще у 2022 році TikTok запустив Stories разом із підтримкою фотографій , щоб конкурувати з Instagram. Звичайно, Instagram скопіював весь набір ігор TikTok із запуском Reels у 2020 році.

Источник материала
loader