Єдинороги та ті, хто наближаються до оцінки в $1 млрд. Які перспективи зрощення компаній «на мільярд» в українського ринку
Єдинороги та ті, хто наближаються до оцінки в $1 млрд. Які перспективи зрощення компаній «на мільярд» в українського ринку

Єдинороги та ті, хто наближаються до оцінки в $1 млрд. Які перспективи зрощення компаній «на мільярд» в українського ринку

$1 млрд — таку оцінку офіційно досягли поки лише шість українських компаній в ІТ-індустрії: Grammarly, Creatio, Git.

Lab, People.

ai, Unstoppable Domains та Air.

Ще низка компаній — Preply, Petcube, Ajax Systems, mono тощо — мають перспективу стати єдинорогами в найближчі 3–5 років.

Якщо до повномасштабної війни основним викликом вважали зарегульоване законодавство України, з 2022 року виклики змінилися — як і відкрилися нові можливості для розвитку.

AIN поспілкувався з експертами та представниками компаній, які наближаються до статусу єдинорога й тими, які вже мають цей статус, і дізнався про потенціал і конкурентоздатність українських компаній на ринку компаній-«мільярдників».

Українські єдинороги.

Хто вони Air.

Slate, Creatio, Git.

Lab, People.

ai, Unstoppable Domains і Grammarly — ці шість українських компаній наразі офіційно є єдинорогами.

Виконавча директорка Kharkiv IT Cluster Ольга Шаповал відзначає, що фактично українських компаній-єдинорогів більше, однак чимало з них зареєстровані не в Україні.

І якщо раніше це було пов’язано передусім із недосконалостями в законодавстві, то з початком повномасштабної війни додались воєнні ризики.

На думку Шаповал, повномасштабна війна негативно вплинула на статус компанії з погляду українського резидентства, адже багато інвесторів і до повномасштабної війни з обережністю дивилися на українську юрисдикцію, а після 24 лютого 2022 року це тільки посилилось.

«В Україні є два ключові стримувальні фактори, які не дозволяють розростатися єдинорогам.

Перший — це слабкий внутрішній ринок.

Умовно в США це відбувається з набагато більшою швидкістю, тому що там інший рівень попиту.

Або, наприклад, до єдинорогів приєдналась [німецька] Quantum Systems — фактично перша [у Європі] Defense Tech компанія, яка вийшла в мільярд.

Чому? Бо є ринок, є попит не тільки всередині, але й за кордоном.

Другий обмежувальний бар’єр полягає в місці реєстрації компанії», — міркує співрозмовниця редакції.

За словами співзасновника та директора з бізнес-розвитку Intellias Михайла Пузракова, щоб залучити великі раунди інвестицій і стати єдинорогами, засновники українських компаній реєструють чи перереєстровують компанії в більш привабливих, на думку інвесторів, юрисдикціях, а самі переїжджають в країни Північної Америки чи Європи.

Як змінився ринок українського ІТ з 2014 до 2024 року Якщо говорити про єдинорогів США, то такими є компанії, засновані та інкорпоровані в Сполучених Штатах; топменеджмент, центр ухвалення рішень, більшість працівників яких перебувають у США і які здебільшого працюють на американський ринок.

Якщо за цими критеріями оцінювати українські компанії, ключовим буде лише фактор походження компанії або її засновників, а тому складно стверджувати, що єдиноріг є саме українською компанією.

Саме цим, на думку Пузракова, відрізняються «українські» єдинороги від єдинорогів США та країн ЄС.

Причин, чому українські компанії, щоб стати єдинорогами, змушені ставати «неукраїнськими», є декілька.

Основна, за словами експерта, — Україна не є наразі безпечною і привабливою юрисдикцією для міжнародних інвесторів через недосконалість українського законодавства, недоліки судової системи та інших державних органів, які перетинаються з бізнесом.

«Переважно компанії стають єдинорогами, залучаючи великі раунди інвестицій.

Навіть у випадку швидкого органічного росту бізнесу, як правило, є сенс залучити інвестиції для масштабування.

Тому засновники українських компаній, щоб залучити інвестиції від великих гравців (венчурних і private equity фондів) реєструють чи перереєстровують компанії в більш привабливих з погляду інвесторів юрисдикціях — США, Естонія, Кіпр тощо.

Також засновники самі переїжджають у країни Північної Америки чи Європи, щоб налагоджувати і підтримувати контакти з майбутніми інвесторами й особисто працювати над залученням інвестицій.

В Україні немає великих інвестиційних фондів (окрім Horizon Capital), які здатні інвестувати в такі компанії», — вважає Пузраков.

¹ — дані за перший, другий і третій квартали 2024 року; ² — дані за перший і другий квартали 2024 року; ³ — дані за 2023 рік.

Інвестиційний аналітик Horizon Capital Андрій Бродецький зауважує, що немає сенсу порівнювати український ринок компаній із ринком США, адже Сполучені Штати — специфічний технологічний ринок із сотнями мільярдів капіталу.

Якщо ж порівнювати ринки України та, наприклад, Польщі й Естонії, то, на думку Бродецького, в Україні загалом залучають мало інвестицій, водночас із цієї кількості виросла достатньо велика кількість успішних компаній.

¹ — дані станом на 01.01.2025; ² — дані за 2023 рік; ³ — дані станом на 01.01.2015; ⁴ — дані станом на 01.01.2025; ⁵ — дані за 2022 рік.

Ольга Шаповал відзначає, що українські компанії-єдинороги також відрізняються тим, що їхній ключовий ринок — не український.

Польські компанії, наприклад, здебільшого працюють для польського ринку, тоді як в Україні більшість компаній працює для американського та ізраїльського ринків.

«Нам потрібна допомога з боку Сполучених Штатів в тому, як монетизувати.

Водночас ми вміємо зробити якісний технологічний продукт, побудований на Deep.

Tech, ШІ, Med.

Tech, Ed.

Tech і Fintech.

Ми вміємо в технології.

Це нас сильно відрізняє від інших країн», — розповідає керівниця Kharkiv IT Cluster.

Андрій Бродецький розмірковує, що компанія може бути в статусі приватної доволі довго, але при цьому не бути присутньою на ринку фандрейзингу.

Формально таку компанію не можна назвати єдинорогом, але фактично вона може мати капіталізацію в понад $1 млрд.

«Повинна трапитись якась транзакція, про яку зовнішні інвестори скажуть, що готові купити акції цієї компанії за такою оцінкою», — говорить Бродецький.

Grammarly Одним із яскравих прикладів українських компаній-єдинорогів є Grammarly.

Нині в компанії понад 1000 співробітників — штат перебуває в Україні, США та Європі.

Grammarly — один із лідерів із ШІ-інновацій.

Команди ML та Applied Research використовують у своїй роботі найсучасніші розробки, зокрема мультимодальні великі мовні моделі (LLM), генерацію з доповненим пошуком (RAG) та ШІ-агентів.

Заснована: 2009 Засновники: Максим Литвин, Олексій Шевченко, Дмитро Лідер Років на момент становлення єдинорогом: ~10 Штат: понад 1000 Доходи: З 2014 року доходи компанії стабільно зростали, але після повномасштабного вторгнення росії доходи Grammarly впали з 99,5 млн грн у 2021 році до 50,5 млн грн у 2022.

У 2023 році вже спостерігається відновлення.

Співзасновник Grammarly Максим Литвин ділиться, що траєкторія зростання Grammarly підкріплена глибокою експертизою у створенні ШІ-асистента для підтримки комунікації.

Нею щодня користуються понад 40 мільйонів людей.

«Одним із найважливіших стратегічних рішень, що сприяли зростанню Grammarly, став перехід на freemium-модель у 2015 році.

Компанія почала надавати базову функціональність безкоштовно, водночас запропонувавши підписку Grammarly Premium із розширеними можливостями.

Це дозволило розширити аудиторію користувачів і відкрило нові можливості для розвитку.

Тепер команда Grammarly зосереджена на наступному етапі — створенні ШІ-агентів, які працюватимуть разом із людьми, допомагаючи оптимізувати робочі процеси», — розповідає Максим Литвин.

Із розвитком бізнесу, продовжує співзасновник компанії, Grammarly розширювали можливості продукту, додаючи нові функції.

Сьогодні вони пропонують плани/продукти Grammarly Free, Grammarly Pro, Grammarly Enterprise і Grammarly for Education.

Наприкінці 2024 року Grammarly придбала Coda — платформу для продуктивності, яку використовують понад 50 000 організацій, зокрема Figma та The New York Times.

Це, за словами Литвина, стало наступним стратегічним кроком на шляху до створення комплексної ШІ-платформи для підтримки продуктивності.

Вона об’єднуватиме низку можливостей, зокрема доступ до корпоративних знань і генеративний ШІ-чат.

За словами одного зі співзасновників, ще одна перевага — простота використання.

Grammarly допомагає використовувати інклюзивну мову та мінімізувати упередження.

На розбудову компанії впливає і особливий підхід до управління та корпоративної культури.

Grammarly керується цінностями етичності (ethical), адаптивності (adaptable), наполегливості (gritty), емпатії (empathetic) та прагнення до винятковості (remarkable).

«Наші цінності відображають, хто ми є як компанія, а наші операційні принципи — як ми працюємо.

Ми прагнемо рухатися швидко та вчитися ще швидше (Move fast and learn faster), зосереджуватися на створенні реальної цінності для користувачів (Obsess about creating customer value), фокусуватися на впливі, а не активності (Value impact over activity) та відкрито приймати розбіжності, що базуються на взаємній довірі (Embrace healthy disagreement rooted in trust).

Як глобальна команда, ми черпаємо натхнення в різноманітності досвідів і поглядів наших колег, створюючи середовище, де кожен голос важливий», — говорить Литвин.

Важливим кроком для розбудови компанії став вихід на різні ринки.

Ще у 2019 році, з моменту відкриття третього хабу у Ванкувері, компанія також почала замислюватися над тим, коли і де найкраще розширити присутність у Європі.

На той момент Grammarly мала хаби в Києві, Сан-Франциско, Нью-Йорку, Сіетлі та Ванкувері.

З початком повномасштабного вторгнення компанія відкрила ще два хаби в Берліні та Варшаві, щоб допомогти колегам з України, а також розширили найм на ці країни.

«Варто орієнтуватися на найбільший доступний ринок, а не обмежувати себе географічно, якщо тільки це не дає конкурентної переваги.

Те, що стартап заснований в Україні, не означає, що його розвиток має бути зосереджений винятково на українському ринку чи іншій окремій країні.

Починати з однієї географічної зони — нормальна стратегія, але важливо одразу мислити ширше та планувати масштабування на глобальному рівні.

Думайте як міжнародна компанія з першого дня», — вважає співзасновник Grammarly Максим Литвин.

Slate Український сервіс автоматизації робочих процесів air.

Slate (раніше називався PDFfiller).

У компанії загалом понад 100 млн користувачів, 900 000 клієнтів, п’ять офісів у різних країнах і штат у понад 900 людей.

За період пандемії коронавірусу проєкт збільшив виторг на 65%.

Ще у 2010-х роках українському інвестору Семену Дукачу прийшла ідея нового проєкту — зробити сервіс, що міг би редагувати PDF-документи онлайн і ставити на них цифровий підпис.

Він вирішив обговорити її з Вадимом Ясиновським, який переїхав до США у 18 років і встиг запустити кілька успішних бізнесів.

Йому ідея сподобалась, він вклався в запуск і погодився зайнятися її реалізацією.

Як зазначає компанія, зростання пришвидшилось, коли до air.

Slate приєднався Борис Шахнович.

Заснована: 2006 Засновники: Вадим Ясиновський, Борис Шахнович Час на становлення єдинорогом: ~16 років Штат: понад 700 Доходи: Компанія мала офіс у Санкт-Петербурзі, де працювало близько 20 людей.

У березні 2022 року засновники компанії провели дзвінок із командою, під час якого заявили, що засуджують російську агресію, але не планують звільняти російських співробітників і запроваджують заборону на публічне обговорення «політичних тем».

Водночас компанія ООО «СПБ Филлер», яка була юридичною особою для російського офісу, в червні 2022 року змінила власників.

Ними замість росіянина Андрія Берковського та українця Кирила Філімонова стала ООО «УК Лекс Директ» — компанія з управління активами.

Відтоді компанія змінила адресу, назву (на ООО «ЦПП») та реєстраційний номер.

А в лютому 2025 року її передали закритому пайовому інвестиційному фонду «Ефективний капітал».

Оскільки такі фонди не розкривають структури інвесторів, встановити чинних власників російської фірми тепер складно.

Різко відʼємна динаміка фінзвітності за 2022–2024 роки та скорочення кількості працівників свідчать, що компанію, вочевидь, заморожують.

Ясиновський в інтерв’ю Forbes щодо ліквідації юросіб в росії сказав: «Наскільки я знаю, все було закрито, але цілком реально, що закриття якоїсь юридичної структури може бути в процесі».

Однак air.

Slate продовжує зберігати домен російського офісу, у травні 2025 року за нього заплатили ще на три роки.

У компанії також досі працюють росіяни, хоча й не прямо з росії, а релоковано до Польщі, Туреччини або Сакартвело.

Так, СТО air.

Slate — росіянин Дмитро Чудінов, який, за даними в Linked.

In, навчався в Сибірському державному університеті шляхів сполучення, а також працював у російських компаніях або у філіалах міжнародних компаній на території росії.

Серед них — Sber.

Market, ABBYY, Noveo Group, CFT тощо.

Також працівники air.

Slate анонімно повідомляли Telegram-каналу «Підслухано в ІТ», що на початку 2024 року компанія звільняла мобілізованих айтівців.

Якщо працівник не мав змоги працювати, то з ними або прощалися з компенсацією, або переводили на оплату $1 000 в місяць.

Водночас у жовтні 2024 року той же канал публікував, що за словами працівників компанії, air.

Slate повністю вийшла з росії.

Редакція звернулась до Air.

Slate за коментарями, проте відповіді не отримали.

Як тільки в AIN будуть відповіді, ми їх опублікуємо.

Creatio Платформа для автоматизації CRM, галузевих і внутрішніх процесів за допомогою no-code технологій.

Заснована: 2011 Засновниця: Катерина Костерева Час на становлення єдинорогом: ~13 років Штат: 893 Доходи: Git.

Lab Вебплатформа для Dev.

Ops, яка дає змогу керувати повним життєвим циклом розробки програмного забезпечення.

Заснована: 2011 Засновники: Ентоні Сайдс, Сем Чен, Сід Сейбрандій, Дмитро Запорожець Час на становлення єдинорогом: ~7 років Штат: 2130 Доходи: З 2019 по 2024 доходи Git.

Lab щорічно зростали з $81 млн у 2019 до $580 млн у 2024.

ai Платформа для автоматизації продажів і маркетингу на основі ШІ Заснована: 2016 Засновники: Олег Рогинський Час на становлення єдинорогом: ~5 років Штат: 216 Unstoppable Domains Стартап продає домени для криптогаманців, які замінюють звичайні набори букв і цифр.

Заснована: 2018 Засновники: Меттью Гульд, Бредлі Кем, Брейден Печерські, Богдан Гусєв Час на становлення єдинорогом: ~4 роки Штат: 71 Доходи: Ми звернулися до Unstoppable Domains, People.

ai, Git.

Lab, Creatio та air.

Slate за коментарями, проте відповіді не отримали.

Як тільки компанії нададуть відповідь, ми оновимо матеріал.

Шлях українських єдинорогів Основою українських компаній-єдинорогів є потужна інженерна школа, на думку виконавчої директорки Kharkiv IT Cluster Ольги Шаповал.

«Це відрізняє нас від західного підходу, де головними є технологічний та інноваційний складники.

Саме наявність сильних інженерів дозволила створити технології, які захищають країну.

До того ж створити Defense Tech технології вдалось фактично без зовнішніх інвестицій у цю галузь», — каже Шаповал.

Таку особливість відзначає і Андрій Бродецький, інвестиційний аналітик Horizon Capital.

На його думку, появі перших українських єдинорогів сприяли передусім талановиті люди, які були наполегливими в тому, що будували.

Так, він наводить як приклад історію Grammarly, яка починала з технології NLP.

Зараз, за його словами, уже немає сенсу будувати таку компанію, як Grammarly, тому що час для побудови такої компанії в цей момент не найкращий.

«Важить талант людей, які будують компанію і їхнє розуміння того, куди все рухається і що треба будувати в цей момент, правильне виконання цього плану.

Прицільна ефективність, вміння підлаштовуватись під ситуацію, можливо, змінювати цей план.

Це важливий інсайт, коли ти щось таке бачиш трошки далі за інших.

Ти бачиш те, чого інші ще не побачили.

Рано чи пізно всі це побачать, коли ти вже це будеш робити», — наводить фактори, які сприяють появі українських єдинорогів, Бродецький.

Операційно ефективні — ось що об’єднує українські компанії-єдинороги, за спостереженнями експерта.

Вони добре відбудовують процеси, є капіталоефективними й уміють робити більше, при цьому менше витрачаючи.

За словами Бродецького, засновники українських компаній-єдинорогів мають високий технологічний рівень — це й робить їх конкурентоздатними та вирізняє з-поміж інших компаній.

«Американські компанії можуть гарно продавати те, чого немає.

Там часто можна побачити таку ситуацію, що продажі йдуть попереду продукту.

Тоді як у компанії з України зазвичай сильна технологічна сторона — накопичена певна експертиза», — пояснює Бродецький.

Також інвестиційний аналітик з Horizon Capital відзначає, що часто український сервісний бізнес недооцінюють.

Насправді ж багато американських компаній передають частину своїх задач саме українським аутсорс-компаніям.

«Багато людей в Україні серед українських інженерів, менеджерів та інших працівників працюють у компаніях-єдинорогах, які ми не вважаємо українськими.

Тому воно не йде в залік українському брендингу.

Але це має враховуватися, коли ми говоримо про українські ІТ-таланти», — наголошує Андрій Бродецький.

Перспективи єдинорогів у Defense Tech галузі Експерти діляться, що з початком повномасштабного вторгнення в Україні зріс потенціал галузі Defense Tech.

Однак застерігають, що індустрія є чутливою для держави, тож її регулюватимуть.

А це може завадити компаніям вільно розвиватись і досягнути перспективи отримати статус єдинорога.

Які рішення є в Україні вже сьогодні та чи готові виробники платити За оцінкою Ольги Шаповал, упродовж наступних 10 років у галузь можуть проінвестувати трильйони доларів, оскільки в усьому світі змінився підхід до безпекової рамки.

Це відобразиться і на українських оборонних компаніях.

Андрій Бродецький каже, що є кілька пунктів, які можуть сприяти капіталізації українських оборонних компаній.

Дрони, сучасне озброєння, модулі зв’язку, навігації, сенсори тощо — ці та інші технології в Україні найкращі інженери покращують в режимі реального часу.

«Завдяки цьому продукт в українського скромного стартапу може бути кращим, ніж в американської компанії, яка залучила десятки мільйонів і має контакт з американськими державними структурами», — впевнений він.

Попри високий рівень продуктів, Бродецький також звертає увагу, що в такій галузі складніше досягти капіталізації через контракти з державою та специфічні процеси закупівлі.

Продажі на зовнішній ринок, на його думку, можуть допомогти українським компаніям у сфері оборонних технологій стати більш зрозумілими для ринку капіталів.

Але, з його слів, деякі компанії вже активно над цим працюють, усвідомлюючи потребу диверсифікувати свої джерела виторгу й не залежати від закупівель.

«Тут така трохи непевна виходить ситуація, що начебто є речі, які повинні допомогти створити ці великі компанії, деякі за виторгом уже великі, але через те, що це специфічний ринок, то поки ми не бачили таких інвестицій, які б дозволили сказати: “Ось це вже скоро буде єдиноріг”.

Найбільший розмір раунду — один із виробників розвідувальних дронів, який залучив $20 млн.

Це значна сума», — розповідає Бродецький.

Хто може стати наступним українським єдинорогом Серед наступних українських єдинорогів можуть бути і представники Defense Tech — такими, наприклад, у травні 2025 року стали європейські TEKEVER і Quantum Systems.

Серед компаній, які в найближчі роки можуть отримати статус єдинорога Андрій Бродецький називає Fireworks AI, Headway, Fintech Farm та Ajax Systems.

Однією з найбільш перспективних галузей для наступних єдинорогів він вважає Ed.

Tech: «З одного боку, індустрія непроста і мало кейсів, коли інвестори дійсно заробили на цьому; а з другого — в Україні хороша експертиза в Ed.

Олесь Худоба з Double Tap Investments в коментарі AIN перелічив потенційних єдинорогів у Defense Tech галузі.

Серед них: The Fourth Law, Magura, Sine Engineering тощо.

Читайте повний список: Нові виклики для IT та венчурного ринку.

Прогнози експертів, як зміниться ринок технологій, якщо війна триватиме до 2027-го Headway Як приклад наводить Headway — застосунок з microlearning, в якому можна читати й слухати зручно упакований контент.

Компанія стартувала у 2019 році як проєкт кофаундингової компанії Genesis.

У 2020 році застосунок став найбільш завантажуваним у ніші книжкових самарі у світі, а в 2021 році компанія вийшла з екосистеми Genesis і стала самостійною, залишаючись партнерами.

З моменту заснування компанії команда зросла більш ніж у 100 разів.

У 2024 році Headway Inc потрапила до рейтингів Titans of Tech, Top 100 Next Unicorns, а у 2025 посіла 4 місце у списку TIME World’s Top Ed.

Tech Companies.

Головними викликами для Headway Inc наразі є масштабування процесів, збереження культури, найм і доступ до капіталу в умовах повномасштабної війни в Україні.

Центр розробки компанії в Києві, тому з початку повномасштабного вторгнення тут підтримують команду, мобілізованих колег і запускають ініціативи на підтримку України.

Це означає впровадження процесів, характерних для публічних компаній — аудити, стандарти звітності, корпоративне управління зберігаючи при цьому швидкість у розробці, експериментах і рішеннях.

«Для нас важливі швидкість і гнучкість.

Також ми розуміємо, що в нинішньому венчурному середовищі — після піку у $530 млрд у 2022 році та зниження до $340 млрд у 2023 — інвестори стали більш обачними.

Це вимагає від нас фінансової дисципліни, стійкості й чіткої стратегії зростання.

Ми готуємо платформу для стратегічного партнерства», — пояснює голова комунікаційного відділу Альона Литвин.

Крім цього, викликом для Headway є найм.

Щоб підтримувати високий темп зростання, команда прагне будувати сильну команду з продуктовим мисленням і технологічною експертизою.

Компанія інвестує в навчання, створила внутрішні освітні платформи та культивує розвиток.

Зі слів Альони Литвин, статус єдинорога — не самоціль Headway.

«Це не фінішна пряма, а чергова точка росту.

Наша амбітна мета — побудувати глобальну компанію, яка формує новий стандарт lifelong learning у світі.

Місія Headway не змінилася з моменту запуску — ми допомагаємо людям зростати.

І віримо, що саме завдяки такому підходу можемо не просто досягти мільярдної оцінки, а створити компанію, яка щодня впливає на мільйони людей по всьому світу, підтримуючи їхній особистий і професійний розвиток», — розповідає комунікаційниця компанії Альона Литвин.

Зараз компанія працює над тим, щоб підготуватися до IPO до 2027 року, побудувати публічну технологічну компанію з глобальною присутністю та українським корінням.

Також у фокусі запуск нових продуктів.

Headway масштабує напрям B2B.

Серед клієнтів: Amazon, Disney, Walmart.

Паралельно розробляє нові продукти на перетині освіти, ментального здоров’я та когнітивного розвитку.

Preply Ще одним майбутнім єдинорогом в Ed.

Tech, за оцінкою Андрія Бродецького, може стати Preply — маркетплейс тьюторів, який запустили у 2012 році.

CEO компанії Кирило Бігай розповідає, що COVID-19 став переломним моментом у тому, як люди взаємодіють онлайн, тож Preply спостерігали зростання популярності платформи, оскільки онлайн-навчання стало більш поширеним.

У 2019 році компанія створила хаб у Барселоні, і з початком повномасштабної війни деякі співробітники з України переїхали туди.

Наразі в компанії працює 500 людей по всьому світу; основні корпоративні функції виконують працівники в Барселоні, Києві, Нью-Йорку та Лондоні.

У Києві команда Preply складається з понад 100 людей.

«Наші амбіції набагато більші, ніж наступний раунд оцінки: ми будуємо компанію, яка визначає, як люди навчаються.

Preply глибоко вірить у майбутнє навчання за допомогою штучного інтелекту, очолюваного людиною.

Ми подвоюємо інвестиції в ШІ, щоб створити нові функції, які персоналізують весь навчальний процес», — ділиться в розмові Бігай.

Серед інших компаній, які в перспективі можуть стати єдинорогами, Андрій Бродецький називає такі: Go IT, BUKI та Promova.

Перспективними також вважає напрямки B2B SaaS та Enterprise SaaS.

За його словами, це найбільш зрозуміла для інвесторів бізнес-модель.

«Хотілося б, щоб щось виросло у сфері оборонних технологій, але поки що занадто багато невідомих у цьому рівнянні», — додає Бродецький.

Источник материала
loader
loader