/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F3b7ee1d2a54c0afcd1e1614c57b39574.jpg)
Рідкісні кольори Galaxy стали проблемою для ремонту смартфонів Samsung
Чимало власників пристроїв Samsung несподівано зіткнулися з проблемою під час ремонту своїх смартфонів. Справа в тому, що південнокорейський виробник зобов’язав авторизовані сервісні центри підбирати точний колір деталей, які замінюються, особливо коли йдеться про смартфони Galaxy в рідкісних або ексклюзивних кольорах корпусу. Проте на практиці виявилося, що необхідних запчастин часто бракує, що призводить до затримок із ремонтом.
Згідно з даними, нещодавно Samsung встановив нові вимоги для своїх сервісних партнерів: навіть внутрішні комплектуючі при ремонті мають відповідати кольору оригінального корпусу. Однак кількість таких деталей обмежена – їх не завжди вистачає навіть для найпопулярніших моделей, не кажучи вже про лімітовані кольори. Через це користувачі часто змушені чекати довше.
Для прикладу можна взяти Galaxy S25 Ultra, який окрім чотирьох стандартних кольорів – титаново-сріблясто-синього, титаново-сірого, титаново-чорного й сріблястого – доступний також у рідкісних відтінках, як-от титаново-чорнильний чорний, титаново-зелений нефрит чи титаново-м’який золотий. Саме власники таких версій найчастіше стикаються з дефіцитом запчастин.
Так, один із власників Galaxy Z Fold 5 розповів у соцмережах, що під час ремонту свого синього смартфона стикнувся з нестачею необхідних деталей у потрібному кольорі. Сервісний центр запропонував йому деталі іншого кольору або альтернативу – за додаткову плату в 99 доларів отримати новий апарат, але вже у стандартному відтінку.

