/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fbc3626d687f428b26112b5baba29a9c0.jpg)
Новий інструмент Gmail «Керування підписками» допоможе користувачам позбутися зайвої пошти
Google оголосив про запуск нової функції Gmail, яка розроблена, щоб допомогти користувачам легко керувати своїми підписками та розвантажувати поштові скриньки. Новий інструмент «Керування підписками» доступний у веб-версії, на Android та iOS у вибраних країнах.
Завдяки новій функції користувачі можуть переглядати та керувати своїми підписаними електронними листами в одному місці, а також швидко відписуватися від тих, які вони більше не хочуть отримувати.
Користувачі можуть переглядати свої активні підписки, упорядковані за кількістю найчастіше надсиланих листів, а також кількість електронних листів, надісланих ними за останні кілька тижнів. Натискання на відправника забезпечує прямий перегляд усіх електронних листів від нього. Якщо користувач вирішить скасувати підписку, Gmail надішле відправнику запит на скасування підписки від його імені.
«Легко почуватися приголомшеним величезною кількістю підписаних листів, які засмічують вашу поштову скриньку: щоденні сповіщення про пропозиції, які по суті є спамом, щотижневі розсилки з блогів, які ви більше не читаєте, рекламні листи від роздрібних продавців, у яких ви не робили покупок роками, можуть швидко накопичуватися», – написав у блозі Кріс Доан, директор з продуктів Gmail.
Користувачі можуть отримати доступ до нової функції, натиснувши панель навігації у верхньому лівому куті теки "Вхідні" Gmail, а потім вибравши "Керування підписками".
Варто зазначити, що запуск цієї функції не став несподіванкою, оскільки деякі користувачі помітили інструмент ще у квітні.
«Керування підписками» доповнює інші інструменти Gmail, розроблені для очищення вашої поштової скриньки, такі як інструмент для скасування підписки одним кліком , який з’явився минулого року. Ця функція дозволяє користувачам скасувати підписку на електронні листи за допомогою простої кнопки «скасувати підписку», позбавляючи їх необхідності переглядати веб-сайти або внизу електронних листів, щоб скасувати підписку на рекламний контент та розсилку новин.
Google стверджує, що нова функція почне розгортатися в веб-версії з вівторка, а користувачі Android та iOS почнуть отримувати її 14 та 21 липня відповідно. За словами компанії, з початку розгортання функція може стати доступною для всіх користувачів, і вона може тривати до 15 днів.
Функція керування підписками доступна всім клієнтам Google Workspace, передплатникам Workspace Individual та користувачам з особистими обліковими записами Google.

