/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F65585b34dac5d557f9b42a09211c60a9.jpg)
Конкуренція на ринку свіжої молокопродукції посилюється
Конкуренція на ринку свіжої молокопродукції посилюється
Стабільні продажі свіжих молокопродуктів підтримувала порівняно прохолодна погода у червні, проте вже у липні мережі суттєво скоротили замовлення такої продукції.
Як повідомляє «Інфагро», основна причина — прогнозована спекотна погода, яка традиційно знижує попит на швидкопсувну продукцію.
«Незважаючи на загальне зниження продажів, попит на окремі категорії навіть зростає. Зокрема, в лідери виходить ультрапастеризоване молоко, яке має довший термін зберігання. Також зберігається інтерес до сметани та білих йогуртів — частково завдяки актуальному сезону свіжої суниці та овочевих салатів», — додають фахівці.
Втім, експерти відзначають: зниження обсягів реалізації свіжої молочної продукції є неминучим. Конкуренція між компаніями посилюється, і рівень продажів залежить насамперед від активності в рамках акцій та знижок.
«Уже в червні обсяги виробництва свіжих молокопродуктів знизились на 4–5%. У липні очікується ще глибше скорочення виробництва й реалізації», — підсумували аналітики.

