Конкуренція на ринку свіжої молокопродукції посилюється
Конкуренція на ринку свіжої молокопродукції посилюється

Конкуренція на ринку свіжої молокопродукції посилюється

Конкуренція на ринку свіжої молокопродукції посилюється

Стабільні продажі свіжих молокопродуктів підтримувала порівняно прохолодна погода у червні, проте вже у липні мережі суттєво скоротили замовлення такої продукції.

Як повідомляє «Інфагро», основна причина — прогнозована спекотна погода, яка традиційно знижує попит на швидкопсувну продукцію.

«Незважаючи на загальне зниження продажів, попит на окремі категорії навіть зростає. Зокрема, в лідери виходить ультрапастеризоване молоко, яке має довший термін зберігання. Також зберігається інтерес до сметани та білих йогуртів — частково завдяки актуальному сезону свіжої суниці та овочевих салатів», — додають фахівці.

Втім, експерти відзначають: зниження обсягів реалізації свіжої молочної продукції є неминучим. Конкуренція між компаніями посилюється, і рівень продажів залежить насамперед від активності в рамках акцій та знижок.

«Уже в червні обсяги виробництва свіжих молокопродуктів знизились на 4–5%. У липні очікується ще глибше скорочення виробництва й реалізації», — підсумували аналітики.

Джерело матеріала
loader
loader