Ощадбанк запустив застосунок Samo
Ощадбанк представив новий мобільний застосунок Samo, який об’єднує функції банківського сервісу та маркетплейсу. Продукт орієнтований на малий і середній бізнес, зокрема на компанії, які не мають власних інтернет-магазинів. Про це йдеться у повідомленні на сайті банку.
Завдяки Samo користувачі можуть обрати партнера, сформувати та оплатити замовлення просто в застосунку, а потім забрати його в магазині або закладі. Сервіс наразі працює в бета-версії.
Серед перших партнерів Samo — WOG, Socar, Winetime, Okwine, а також низка локальних підприємств у Києві, Дніпрі, Кропивницькому та Чернігові. У планах — масштабування та запуск функції Shop&Go, яка дозволить покупцям сканувати товари в магазині, сплачувати онлайн і виходити без черг та кас, повідомляє Forbes.
Як повідомив заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн, ідея Samo виникла ще на початку пандемії, однак перший тестовий проєкт запустили лише у 2023 році. Вартість розробки не розкривається, але експерти оцінюють її у межах $100 000–360 000.
Нагадаємо що раніше український Ощадбанк вирішив вести соціальні мережі за допомогою ChatGPT.
Фото: Delo.ua
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.

