Ощадбанк запустив застосунок Samo
Ощадбанк запустив застосунок Samo

Ощадбанк запустив застосунок Samo

Сервіс наразі працює в бета-версії.

Ощадбанк представив новий мобільний застосунок Samo, який об’єднує функції банківського сервісу та маркетплейсу. Продукт орієнтований на малий і середній бізнес, зокрема на компанії, які не мають власних інтернет-магазинів. Про це йдеться у повідомленні на сайті банку.

Завдяки Samo користувачі можуть обрати партнера, сформувати та оплатити замовлення просто в застосунку, а потім забрати його в магазині або закладі. Сервіс наразі працює в бета-версії.

Серед перших партнерів Samo — WOG, Socar, Winetime, Okwine, а також низка локальних підприємств у Києві, Дніпрі, Кропивницькому та Чернігові. У планах — масштабування та запуск функції Shop&Go, яка дозволить покупцям сканувати товари в магазині, сплачувати онлайн і виходити без черг та кас, повідомляє Forbes.

Як повідомив заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн, ідея Samo виникла ще на початку пандемії, однак перший тестовий проєкт запустили лише у 2023 році. Вартість розробки не розкривається, але експерти оцінюють її у межах $100 000–360 000.

Нагадаємо що раніше український Ощадбанк вирішив вести соціальні мережі за допомогою ChatGPT.

Фото: Delo.ua

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Джерело матеріала
loader
loader