Успіх Grand Theft Auto VI залежить не від сюжету і перестрілок: що очікують від неї гравці
Успіх Grand Theft Auto VI залежить не від сюжету і перестрілок: що очікують від неї гравці

Успіх Grand Theft Auto VI залежить не від сюжету і перестрілок: що очікують від неї гравці

Відтермінування виходу Grand Theft Auto VI до 2026 року зовсім не шокувало фанатів — зрештою, Rockstar так і не показала нічого, окрім натяків на персонажів і трохи світу гри. Але враховуючи, як довго гравці чекали, тиск зростає. Справа вже зовсім не тільки в черговій історії про злочинну імперію або яскравих перестрілках.

Гравці очікують від Rockstar чогось набагато більш захопливого, світу, в якому можна загубитися, — світу, який не тільки має живий вигляд, а й відчувається живим. Світу, який живе. Для багатьох ознакою успіху будуть не місії чи механіка, а те, скільки радості вони отримають від простого перебування в ігровому варіанті Маямі від Rockstar, повідомляє Popverse.

Їздити заради задоволення, а не заради мети

За часів PS2 гравці витрачали стільки ж часу на поїздки Ліберті-Сіті або Вайс-Сіті, скільки й на виконання місій. Ці міста були не просто фоном, вони і були самою грою. Швидке переміщення навіть не розглядалося — навіщо воно потрібне, коли їзда освітленими неоном вулицями або шосе була головною визначною пам'яткою? Це виклик, з яким GTA VI має впоратися, вважають фанати і журналісти. Якщо гравці будуть відчувати спокусу пропустити поїздки за допомогою стрибка по карті, Rockstar ризикує упустити суть того, що робило попередні ігри унікальними і по-своєму чарівними.

Важливо Дату виходу Grand Theft Auto 6 перенесли на рік: Rockstar Games назвав причину

Атмосфера понад усе

Варто поглянути правді в очі — бойові сцени і сюжетні лінії Rockstar завжди були функціональними, але рідко виділялися до 4 і 5 частин. Студія дійсно блищить у створенні унікальних і правдоподібних світів. Від запорошених рівнин Red Dead Redemption 2 до сатиричного розростання Сан-Андреаса — ніхто не створює такі захопливі оточення, як Rockstar. У цьому з ними могли позмагатися хіба що Ubisoft, та й то лише в минулих своїх творіннях, оскільки їхні нові ігри втратили частину колишніх живих і імерсивних світів. Тепер же планка піднята вище, ніж будь-коли. І GTA VI має запропонувати карту, яка дихає активністю і найтоншими деталями — місця, де гравці хочуть проводити час, навіть якщо в полі зору немає маркерів місій.

Ностальгія за Vice City задає тон

Для багатьох ідеться про відтворення того почуття, коли вмикаєш улюблену радіостанцію і просто їдеш — повз пальми, торгові центри або вибілені сонцем шосе. Оригінальна Vice City точно передавала атмосферу лихих 80-х з її синтезаторами і рожевим небом. GTA VI має шанс скористатися цією ностальгією, ще більше розширивши масштаби і перевтіливши атмосферу на сучасний лад. Карта, що охоплює болота, міста і все, що між ними, може стати ідеальним ігровим майданчиком, але тільки якщо вона наповнена значущими видами, динамікою і подіями.

Переміщення має бути саме по собі нагородою

Одного розміру карти недостатньо. Якщо подивитися на Spider-Man або Arkham City — гравці не пропускали локації в цих іграх з відкритим світом, тому що саме переміщення було захопливим. Rockstar повинна впровадити цю філософію в GTA VI. Чи то поліпшення керованості транспортних засобів, чи то додавання динамічних вуличних подій, чи то пропозиція нових способів дослідження оточення, кожна подорож мапою має приносити задоволення і запам'ятовуватися. В іншому разі швидке переміщення стане занадто привабливим для гравців, а разом з ним почне зникати відчуття занурення в гру.

Графіка 6 номерної частини Grand Theft Auto обіцяє задати нову планку візуальної картинки у всій індустрії
Фото: GTA 6

Час — це зброя, якщо його правильно використовувати

У Rockstar ще є два роки, щоб доопрацювати кожну деталь. Шанувальники не зляться через очікування — вони турбуються про те, чи окупиться воно. Романтичні сюжети і поліпшена стрільба вітаються як ніколи, але гравці все ж першочергово хочуть світ, який змусить їх забути про існування основної історії, а можливо і світу за їхніми вікнами. Зрештою, якщо GTA VI зможе змусити людей годинами безцільно їздити містом і блукати вулицями Вайс-Сіті, слухаючи радіо і не маючи нічого термінового на думці, то вона справді досягне успіху попередніх частин і, найімовірніше, перевершить його в рази, задавши нову планку якості для індустрії.

Раніше Фокус писав про те, що компанія Take-Two Interactive зареєструвала патент на нову технологію анімації в іграх. Шоста частина легендарної франшизи GTA може здивувати користувачів у цьому плані.

Також Фокус писав про покращений мод Enhanced Edition для Grand Theft Auto 5. Модифікація підвищує реалізм гри: покращує освітлення і атмосферу в будь-яких погодних умовах.

Джерело матеріала
loader
loader