/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F54c9b04db6073ac120b08a0578d225d6.jpg)
Найдивніший мікрокар гордо носить бантик та циліндр, не соромлячись свого вигляду
Історія Cyclops II почалася з сатиричного коміксу 1957 року у журналі Road & Track, де карикатурист Стэн Мотт висміяв тенденції автомобільного дизайну. Прототип виявився настільки харизматичним, що редакція вирішила створити справжній екземпляр. 21 вересня один із таких рідкісних зразків буде проданий на аукціоні.Цей екземпляр з колекції Ларрі Клермонта отримав особливе оформлення – нижня частина кузова чорна, верхня біла, з червоною облямівкою та гігантською краваткою-метеликом спереду. Як останній штрих – циліндр на даху, що додає авто ще більшого шарму.Порівняно з Cyclops II, BMW Isetta здається справжнім лімузином. Мікрокар має мініатюрні колеса з білими дисками та кабіну, де водій і пасажир змушені сидіти у незвичній позі. Незважаючи на компактність, авто повністю придатне до їзди.При всьому 132 см заввишки та 122 см завдовжки, Cyclops II брав участь у престижних заходах, включаючи Ралі Монте-Карло та Гран-прі США у Воткінс-Глен. У вересні Mecum Auctions виставить на продаж близько 300 автомобілів з колекції Клермонта, серед яких цей унікальний екземпляр.Цей мікрокар – не просто транспортний засіб, а справжній арт-об’єкт, що демонструє, як сміливі дизайнерські рішення можуть пережити десятиліття. Його історія показує, що автомобільна культура завжди знаходила місце для експериментів та гумору, навіть у найнесподіваніших формах.

