Людям "малюють" борги у платіжках: "Нафтогаз" дає на все одну відповідь
Людям "малюють" борги у платіжках: "Нафтогаз" дає на все одну відповідь

Людям "малюють" борги у платіжках: "Нафтогаз" дає на все одну відповідь

Влітку, коли споживання газу є мінімальним, деякі українці стикаються з несподівано високими нарахуваннями за газ. "Нафтогаз" відповідає користувачам на своїй сторінці у Фейсбук, чому можуть виникати такі ситуації та що робити, якщо обсяги в рахунку здаються необґрунтовано завищеними.

Один із користувачів повідомив, що йому нарахували споживання 2606 м³ замість реальних 10 м³. Причому це сталося у червні, коли газ, по суті, використовується лише для приготування їжі. Як зазначає користувач, у Кодексі газорозподільних систем говориться, що за відсутності передачі показань до 6 числа місяця нарахування здійснюються за плановими обсягами.

Коментарі у Фейсбук
Скриншот из Фейсбук

Він запитав: яким нормативним документом керувалася компанія , коли за відсутності боргу і без отримання даних про фактичне споживання направила до "Нафтогазу" завищені показники?

У "Нафтогазу" завжди одна відповідь

У компанії нагадали, що споживачам важливо щомісяця передавати свідчення лічильників до 5 числа включно. Якщо дані не надходять вчасно, оператори газорозподільних мереж (ГРМ) проводять розрахунки на основі встановлених нормативів згідно з Кодексом ГРМ.

У "Нафтогазі" уточнили, що компанія не займається визначенням обсягів спожитого газу. Їхнє завдання — лише виставляти рахунки за газ та нараховувати суми до оплати на основі отриманих даних. Усі розрахунки обсягом газу здійснюють оператори ГРМ — саме вони відповідають за облік і фіксацію обсягів споживання. Тож і всі претензії до них.

Газовики. Фото: скрін youtube

Що робити споживачеві

Якщо ви вважаєте, що нарахування некоректні, слід звернутися до місцевої газорозподільної організації. Саме вона може надати пояснення та провести перерахунок, якщо помилка справді була.

Теги за темою
Нафтогаз
Джерело матеріала
loader
loader