Телеканал ТЕТ розпочав новий проєкт «Закохані у глядачів»
Телеканал ТЕТ розпочав новий проєкт «Закохані у глядачів». Його мета — вийти за межі екранів і цифрових платформ, щоб створити щиру, безпосередню взаємодію зі своєю аудиторією та відчути емоції через реальні історії глядачів. Про це повідомили у пресслужбі телеканалу.
Як повідомили у пресслужбі, «Закохані у глядачів» — це серія коротких відео та фотозбірок з міст України, головні герої яких не телезірки, а глядачі телеканалу ТЕТ. Учасники проєкту розповідають про те, що для них означає любов до життя, що викликає усмішки, надихає на щоденну радість, і як вони бачать власні міста.
«Ми вирішили ближче познайомитися з тими, для кого працюємо і творимо, з ким ділимося радістю і кого об'єднуємо перед екранами. Це не ведучі, актори, зірки проєктів, а ті, хто щодня обирає ТЕТ. Справжні, світлі, відкриті. Вони серце нашого бренду, і ми хочемо відчути їхню енергію та поділитися нею з іншими», — коментує команда телеканалу.
Формат проєкту простий. Команда ТЕТ виходить на вулиці міст, спілкується з глядачами, записує відеоінтерв'ю та робить теплі портрети в міському середовищі. Зібрані історії публікують у соціальних мережах телеканалу.
Комунікація вже стартувала в Києві та поступово поширюється іншими містами України, створюючи мапу настроїв і натхнення в рамках великої love-кампанії.
Фото: пресслужба телеканалу
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

