/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fda418062529576f71d744de63b176af8.jpg)
Чи варто інвестувати в Pop Mart: шалена популярність Labubu, високі прибутки та конкуренти
Як зростають прибутки Pop Mart?
Чиста маржа після сплати податків – 24%, що є надзвичайно високим показником для індустрії розваг і товарів масового попиту. У 2025 році Pop Mart планує збільшити прибуток на 350%, активно виходячи на міжнародні ринки. Та чи втримає вона успіх, коли на горизонті вже з'являються конкуренти, розповідає 24 Канал з посиланням на dividendstocks.
Поки що левова частка прибутків – близько 40% – надходить із Китаю, проте глобальна експансія вже демонструє перші успіхи. Особливо стрімке зростання зафіксоване в США.
Зауважте. За даними аналітичної компанії M Science, у червні продажі Labubu у США вибухнули на 5000% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. "Я не бачив нічого подібного від інших виробників іграшок", – прокоментував Вінчі Чжан, старший аналітик M Science. Pop Mart лише починає освоювати американський ринок, та вже відкрила 40 фірмових магазинів у США.
Які прогнози для інвесторів?
На фоні вражаючої динаміки аналітики позитивно оцінюють інвестиційні перспективи Pop Mart. Згідно з консенсус-прогнозом, впродовж року акції компанії можуть зрости на 30%. Зокрема:
- Citi прогнозує зростання на 51%;
- J.P. Morgan – на 34%;
- Deutsche Bank – на 19%;
- Goldman Sachs, які очікують лише 3% зростання.
Втім, ключовим фактором у прогнозах залишається вірусна популярність бренду, яка хоч і генерує мільйонні продажі, але залишається непередбачуваною.
Які ризики?
Успіх Pop Mart не залишився поза увагою конкурентів. У Китаї вже з'являються нові бренди, які претендують на популярність Labubu. Зокрема, персонаж Wakuku від компанії Letsvan стрімко набирає популярності і вже отримав у ЗМІ прізвисько "вбивця Labubu".
Тобто, Pop Mart демонструє фінансову ефективність, як у техногігантів, та блискавичне зростання на ключових ринках. Інвестиції в компанію можуть бути прибутковими, але пов'язані з ризиками, притаманними індустрії моди й короткотривалих трендів.

