Škoda Karoq: що обрати, АКП чи DSG?
Škoda Karoq: що обрати, АКП чи DSG?

Škoda Karoq: що обрати, АКП чи DSG?

Популярний кросовер середнього класу Škoda Karoq, що має різні силові агрегати, серед яких на українському ринку пропонується бензиновий двигун 1.4 TSI та турбодизель 2.0 TDI. Обидва мотори мають однакову потужність 150 кінських сил, але оснащуються різними трансмісіями. В бензинових версіях використовується класична гідромеханічна автоматична коробка передач (АКП), а в дизельних – роботизована коробка DSG (Direct-Shift Gearbox) з подвійним зчепленням.

Цей вибір фахівців компанії Škoda не випадковий і зумовлений технічними, експлуатаційними та маркетинговими чинниками. Отже, розбираймось, чому саме такий вибір зробили в компанії, так яки переваги пропонує кожна з трансмісій.

Гідромеханічна АКП для бензинових версій

У бензиновій версії Škoda Karoq (1.4 TSI, 150 к.с.) використовується 8-ступенева гідромеханічна АКП Aisin. Ця коробка добре адаптована до вищих обертів бензинового двигуна та забезпечує плавне перемикання передач, що цінується в міському режимі.

Škoda Karoq: що обрати, АКП чи DSG? - Фото 1

Переваги гідромеханічної АКП:

  • М’якість роботи: ідеально підходить для міської їзди – без ривків та затримок.
  • Вища витривалість у міському трафіку та при повільному русі завдяки особливостям конструкції гідротрансформатора.
  • Простота у сервісі: Aisin АКП – добре знайома, перевірена й ремонтопридатна.

Також слід зазначити, що цю трансмісію часто використовують на автівках для ринків за межами ЄС, де умови експлуатації складніші (брудні дороги, часті затори) і де важлива надійність, а не лише динаміка та економічність.

Роботизована DSG для дизельних версій

У дизельній версії Škoda Karoq (2.0 TDI) використовується 7-ступенева DSG із подвійним зчепленням. Дизельні двигуни мають більше крутного моменту на низьких обертах – саме тому DSG, яка швидко перемикає передачі, дозволяє оптимально реалізувати цей момент.

Škoda Karoq: що обрати, АКП чи DSG? - Фото 2

Переваги DSG

  • Швидкість перемикань – майже миттєва зміна передач без розриву потоку потужності.
  • Вища паливна ефективність: особливо помітна у зв’язці з дизелем, що й так є економним.
  • Краще прискорення та динаміка – особливо в режимі Sport або під час активного водіння.

Треба також сказати, зауважити, що трансмісія DSG легко справляється з високим моментом (до 420 Нм) дизелів. Крім того, роботизована коробка компактніша й легша, що позитивно впливає на баланс ваги.

Висновок

У компанії Škoda завжди турботливо відносяться до своїх споживачів. Тому ретельно обирають тип трансмісії відповідно до характеру двигуна, навантаженню та цільової аудиторії. Якщо людина хоче надійного та комфортного «автомата» для міста і траси, то йому запропонують бензиновий Karoq з Aisin. Для тих, кому важлива динаміка, економічність та сучасні технології, особливо на трасах або при активному стилі водіння більш вдалим вибором буде дизельний Karoq із DSG.

Источник материала
loader
loader