«УНІАН. Серіал» показуватиме детективи. Медіагрупа вирішила скорегувати бренд каналу
З 28 липня телеканал УНІАН оновлює своє позиціонування та стартує в ефірі під брендом «УНІАН. Серіал». Про це у відповідь на запит «Детектор медіа» повідомили у пресслужбі «1+1».
Як вже повідомляв ДМ, 24 липня Національна рада з питань телебачення та радіомовлення внесла зміни в реєстр компанії ТОВ «Дідживан» (юридична особа каналу «УНІАН») щодо зміни логотипу.
«Оскільки телеканал тривалий час наповнювався інформаційним контентом, не всі глядачі асоціюють його згідно актуального наповнення станом на зараз. Новини транслюються в марафоні, є інформаційна агенція УНІАН, тому прийнято рішення скорегувати бренд», - прокоментували у пресслужбі «1+1 медіа».
«УНІАН. Серіал» орієнтується на глядачів, які дивляться детективи.
Зараз сітку каналу становлять переважно серіали: наприклад, «Касл», «Нарко», «Злочин у раю», «Комісар Алекс», «Зниклі» тощо. Марафон «Єдині новини» транслюється в нічних слотах з 1:10 до 6:00.
«Відтепер ефірна сітка буде зосереджена на якісних детективних серіалах із глибокими історіями, харизматичними персонажами та непередбачуваними фіналами. Ми змінюємо формат, щоб запропонувати глядачеві більше концентрованого контенту, який не просто розважає, а й захоплює та тримає в напрузі. Найкращі детективи, заплутані злочини та герої, які завжди на крок попереду». – йдеться у коментарі медіагрупи.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

