/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fbf1763e4dcc52533ad9df3cf10c88e62.jpg)
Reddit планує стати пошуковою системою
З огляду на те, що сьогодні пошукова система настільки переповнена штучним інтелектом, а сайти розповсюджують SEO-хитрощі, люди часто додають «reddit» до своїх запитів у надії знайти корисні відповіді на свої запитання. Google спробував інтегрувати результати з Reddit у свій пошуковий інтерфейс , і, помітивши цю тенденцію, Reddit також експериментував з власним пошуком на основі штучного інтелекту . Але компанія має вищі амбіції: вона хоче стати головною пошуковою системою, якою користуються люди.
Генеральний директор Reddit Стів Хаффман заявив про це під час телефонної конференції за другий квартал у четвер: «Reddit — одна з небагатьох платформ, яка може стати справжнім місцем пошуку. Ми пропонуємо щось особливе, широкий спектр розмов та знань, яких ви не знайдете більше ніде».
Хаффман зазначив, що функція пошуку Reddit має понад 70 мільйонів користувачів щотижня, а продукт запитань і відповідей на базі штучного інтелекту, Reddit Answers, зараз використовують 6 мільйонів людей.
Reddit Answers зараз доступний у дванадцяти країнах, і компанія планує розширити його глобальний доступ, а також розмістити на видному місці в інтерфейсі сайту. Зрештою, компанія хоче об'єднати основну функцію пошуку з Reddit Answers і переробити свій додаток, щоб поле пошуку було більш помітним.
«Ми об’єднуємо ці [пошук Reddit та відповіді Reddit] в єдиний пошуковий інтерфейс, і ми збираємося вивести це на перший план у додатку. Тож, незалежно від того, чи ви новий користувач, який відкриває додаток вперше, чи користувач, який повертається, це поле пошуку буде присутнє одразу», – сказав Хаффман під час дзвінка.
Людям все частіше пропонуються інтерфейси пошуку в стилі чату від таких продуктів, як ChatGPT, Perplexity та новий режим штучного інтелекту від Google. Reddit цілком зрозуміло вважає, що використання багатої колекції публікацій та коментарів користувачів, щоб допомогти людям знаходити відповіді, допоможе зробити функцію пошуку кориснішою.
Reddit повідомив про позитивний другий квартал, дохід якого зріс на 78% до 500 мільйонів доларів порівняно з минулим роком. Компанія запустила два нових рекламних інструменти , які дозволяють маркетологам використовувати дані Reddit для виявлення тенденцій та використовувати коментарі про бренди у своїх кампаніях.

