Everrati перетворила Porsche 911 на 770-сильний електрокар
Everrati перетворила Porsche 911 на 770-сильний електрокар

Everrati перетворила Porsche 911 на 770-сильний електрокар

Британська компанія Everrati, яка перетворює класичні моделі спорткарів на електромобілі, анонсувала створення рестомоду на основі класичного купе 911 покоління 993. Новинка отримала 770-сильний мотор, модернізоване шасі, карбоновий кузов та новий інтер’єр.

Porsche 993 довгий час був одним із найбільш популярних 911-х, запам’ятавшись як останнє покоління з двигуном з повітряним охолодженням. Ця особливість відсутня в останньому творінні Everrati, яке перетворює класику 90-х років на повністю електричний спорткар, пропонуючи широкий спектр можливостей для кастомізації та удосконалень.

Everrati перетворила Porsche 911 на 770-сильний електрокар - Фото 1

Процес створення 911 (993) Founders Edition починається з повної реставрації автомобіля-донора, що проводиться фахівцями Porsche. Потім кузов отримує карбонові панелі, зберігаючи постійний силует 993, але при цьому запозичуючи окремі штрихи Turbo S.

Everrati перетворила Porsche 911 на 770-сильний електрокар - Фото 2

До помітних зовнішніх змін належать нові світлодіодні фари, емблеми Everrati та, звичайно ж, зникнення вихлопних труб. Автомобіль оснащений 18-дюймовими кованими легкосплавними дисками, а покупці можуть персоналізувати свій автомобіль за допомогою широкої палітри кольорів та опціональної графіки.

Everrati перетворила Porsche 911 на 770-сильний електрокар - Фото 3

У салоні 993-го поєднуються традиції та сучасний комфорт. Більшість салону покрита алькантарою та шкірою Bridge of Weir, а дрібніші деталі, такі як підрульові перемикачі та сенсорні панелі, були перероблені. Панель приладів зберегла звичне компонування оригінальної моделі з п’ятьма циферблатами, але тепер оновлену для електромобіля.

Everrati перетворила Porsche 911 на 770-сильний електрокар - Фото 4

На центральній консолі розташований стриманий навігаційний блок Porsche Classic з підтримкою Bluetooth та можливістю сполучення з якіснішою аудіосистемою. Для тих, хто віддає перевагу більш спортивному компонуванню, стандартні передні сидіння можна замінити кріслами Recaro Sportster CS, а задні взагалі прибрати.

Everrati перетворила Porsche 911 на 770-сильний електрокар - Фото 5

Найважливіші зміни сталися усередині. Замість опозитного шестициліндрового двигуна з повітряним охолодженням тепер використовується електродвигун потужністю 567 кВт/771 к.с. і крутний момент 810 Нм. Вся ця міць вирушає до задніх коліс. Автомобіль здатний розганятись від 0 до 97 км/год за 3,3 секунди.

Everrati перетворила Porsche 911 на 770-сильний електрокар - Фото 6

Енергію забезпечує акумуляторна батарея місткістю 63 кВт-год з передовими системами керування та контролю температури. Запас ходу при повній зарядці може досягати 320 км. Система підтримує швидке заряджання потужністю 100 кВт, що дозволяє заповнити заряд акумулятора з 20 до 80 відсотків приблизно за 25 хвилин.

Everrati перетворила Porsche 911 на 770-сильний електрокар - Фото 7

Джерело матеріала
loader
loader