/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fa5067c8c5529d0cb1bc901969f709da5.jpg)
Everrati перетворила Porsche 911 на 770-сильний електрокар
Британська компанія Everrati, яка перетворює класичні моделі спорткарів на електромобілі, анонсувала створення рестомоду на основі класичного купе 911 покоління 993. Новинка отримала 770-сильний мотор, модернізоване шасі, карбоновий кузов та новий інтер’єр.
Porsche 993 довгий час був одним із найбільш популярних 911-х, запам’ятавшись як останнє покоління з двигуном з повітряним охолодженням. Ця особливість відсутня в останньому творінні Everrati, яке перетворює класику 90-х років на повністю електричний спорткар, пропонуючи широкий спектр можливостей для кастомізації та удосконалень.
Процес створення 911 (993) Founders Edition починається з повної реставрації автомобіля-донора, що проводиться фахівцями Porsche. Потім кузов отримує карбонові панелі, зберігаючи постійний силует 993, але при цьому запозичуючи окремі штрихи Turbo S.
До помітних зовнішніх змін належать нові світлодіодні фари, емблеми Everrati та, звичайно ж, зникнення вихлопних труб. Автомобіль оснащений 18-дюймовими кованими легкосплавними дисками, а покупці можуть персоналізувати свій автомобіль за допомогою широкої палітри кольорів та опціональної графіки.
У салоні 993-го поєднуються традиції та сучасний комфорт. Більшість салону покрита алькантарою та шкірою Bridge of Weir, а дрібніші деталі, такі як підрульові перемикачі та сенсорні панелі, були перероблені. Панель приладів зберегла звичне компонування оригінальної моделі з п’ятьма циферблатами, але тепер оновлену для електромобіля.
На центральній консолі розташований стриманий навігаційний блок Porsche Classic з підтримкою Bluetooth та можливістю сполучення з якіснішою аудіосистемою. Для тих, хто віддає перевагу більш спортивному компонуванню, стандартні передні сидіння можна замінити кріслами Recaro Sportster CS, а задні взагалі прибрати.
Найважливіші зміни сталися усередині. Замість опозитного шестициліндрового двигуна з повітряним охолодженням тепер використовується електродвигун потужністю 567 кВт/771 к.с. і крутний момент 810 Нм. Вся ця міць вирушає до задніх коліс. Автомобіль здатний розганятись від 0 до 97 км/год за 3,3 секунди.
Енергію забезпечує акумуляторна батарея місткістю 63 кВт-год з передовими системами керування та контролю температури. Запас ходу при повній зарядці може досягати 320 км. Система підтримує швидке заряджання потужністю 100 кВт, що дозволяє заповнити заряд акумулятора з 20 до 80 відсотків приблизно за 25 хвилин.

