Продажі Hyundai стрімко зростають у цьому близькосхідному оазі на тлі підготовки до запуску місцевого заводу
Продажі Hyundai стрімко зростають у цьому близькосхідному оазі на тлі підготовки до запуску місцевого заводу

Продажі Hyundai стрімко зростають у цьому близькосхідному оазі на тлі підготовки до запуску місцевого заводу

Автомобільні бренди Hyundai та Kia наближаються до того, щоб обігнати Toyota як найпопулярнішого виробника в Саудівській Аравії. Цей успіх може здатися несподіваним, але обидві компанії активно інвестують у регіон, нещодавно розпочавши будівництво нового заводу.За перше півріччя 2025 року Hyundai та Kia разом реалізували 23% від 412 920 автомобілів, проданих у Саудівській Аравії. Це лише трохи менше, ніж у Toyota, яка має 28% ринку. Седан Hyundai Accent показав особливу популярність — було продано 19 080 одиниць. У Kia лідером продажів став седан Pegas з 15 530 реалізованими автомобілями за той самий період.Також зростає присутність китайських брендів, які разом займають 12% ринку.Саудівська Аравія стає все важливішим ринком на Близькому Сході для автовиробників. Країна володіє контрольним пакетом акцій Lucid через свій Фонд суспільних інвестицій (PIF) і допомогла американському виробнику електромобілів відкрити місцевий завод, потужність якого згодом сягне 150 000 авто на рік. Аналогічно, Саудівська Аравія співпрацює з Hyundai Motor Group.Завдяки створеному спільному підприємству між Hyundai Motor Manufacturing Middle East та PIF, який володіє 70% участю, у четвертому кварталі 2026 року буде відкрито великий виробничий майданчик. Потужність заводу становитиме 50 000 автомобілів на рік, і він вироблятиме як електромобілі, так і авто з ДВЗ.Hyundai поки не уточнила, які саме моделі будуть виготовлятися на цьому заводі, а також чи будуть там вироблятися автомобілі брендів Kia та Genesis.Ці кроки демонструють, як глобальні автовиробники адаптуються до регіональних ринків, інвестуючи у локальне виробництво та враховуючи місцеві потреби. Успіх Hyundai та Kia у Саудівській Аравії може стати прикладом для інших брендів, які прагнуть зміцнити свою присутність у стратегічно важливих регіонах.

Источник материала
loader
loader