«Апостроф TV» змінив логотип, а «ТРК-Чорноморська» стала «Капучино TV»
«Апостроф TV» змінив логотип, а «ТРК-Чорноморська» стала «Капучино TV»

«Апостроф TV» змінив логотип, а «ТРК-Чорноморська» стала «Капучино TV»

Також фон логотипа змінив канал «Еспресо».

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення дозволила змінити логотипи трьом медіа. Такі рішення регулятор ухвалив на засіданні 21 серпня.

Телеканал «Апостроф TV» (ТОВ «Апостроф медіа», м. Київ)  матиме логотип «a media, апостроф media».

Логотип ТОВ «ТРК-Чорноморська» відтепер матиме стилізоване зображення чашки з написом «Капучино TV».

А «Еспресо» (юридична особа ТОВ «Голдберрі») змінило фон свого логотипа із блакитного на зелений.

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
loader
loader