Тренд на ринку праці: покоління зумерів приходить на співбесіди з батьками
Новий незвичайний тренд набирає популярності на американському ринку праці: молоді люди, що належать до покоління Z, приходять на співбесіди у супроводі своїх батьків. Згідно з дослідженням ResumeTemplates, опитані роботодавці все частіше стикаються з такою ситуацією.
Як пише «Главком», за даними опитування, проведеного New York Post, 77% представників покоління Z розраховують на допомогу батьків у пошуку роботи. Ця допомога може бути різною – від моральної підтримки до безпосередньої участі в розмові. Батьки можуть відповідати на запитання роботодавця, ставити власні запитання та допомагати в обговоренні заробітної плати та соціального пакету.
New York Post пише, що така суперечлива тенденція на робочому місці набирає обертів серед молоді, яка шукає роботу, більше закріплює уявлення про те, що сьогоднішні «ліниві» двадцятирічні ще не зовсім готові до реального світу.
«Аж 29% опитаних зумерів погодилися, щоб мама й тато супроводжували їх як на особистих, так і на онлайн-співбесідах»,– пише видання.
Коли батьки були присутні на співбесідах, 40% представників покоління Z кажуть, що вони були присутні на співбесіді, 34% кажуть, що їхні батьки відповідали на запитання, 30% кажуть, що їхні батьки ставили запитання, а 27% кажуть, що їхні батьки допомагали в переговорах щодо зарплати чи пільг.
Дослідження також виявило, що 31% опитаних молодих людей зізналися, що їхні резюме повністю або частково були написані батьками. Ця тенденція не обмежується етапом співбесіди.
«Ще більш вражаючим є те, що тривожні 79% цієї нещасної групи зізналися, що після отримання роботи їхні батьки продовжують спілкуватися з керівниками – регулярно вимагаючи підвищення по службі, збільшення зарплати та вихідних від імені своїх не таких вже й маленьких дітей», – йдеться у матеріалі.
У 2024 році 19% роботодавців повідомили, що зустрічали кандидатів, які приходили на співбесіду з батьками. Це вказує на значне зростання батьківської участі у кар'єрному житті молодого покоління.

