Kia оновила свій найменший кросовер
Південнокорейська компанія Kia презентувала оновлену модель Stonic. Найкомпактніший представник сімейства кросоверів марки отримав оригінальний дизайн у сучасній hi-tech стилістиці бренду.
Компактний кросовер Stonic дебютував у модельній гамі Kia у 2017, і тепер у компанії вирішили провести оновлення “ветерана”. У процесі роботи дизайнери змінили інтер’єр та екстер’єр моделі, використовуючи елементи сучасної стилістики марки. Зокрема, автомобіль отримав абсолютно нову передню панель з оригінальною світлотехнікою, іншим оформленням решітки радіатора і масивним бампером.
2024 Kia Stonic GT-line
2025 Kia Stonic GT-Line
На окрему увагу заслуговує версія GT-Line, яка отримала власне оформлення передньої частини, включаючи інший дизайн центральної частини та наявність додаткового спойлера.
Для нового Stonic підготували кілька ефектних легкосплавних дисків на 16 та 17 дюймів. Також було розширено палітру кольорів, яку поповнили відтінки Adventurous Green та Yacht Blue. Позаду Stonic виділяється C-подібними LED-ліхтарями та іншим бампером.
Завдяки новим бамперам машина додала в довжину 65 мм (4165 мм) в порівнянні з попередником, але при цьому, як і раніше, є не тільки найкомпактнішим з пропонованих моделей компанії, але одним з моїх маленьких представників сегмента B-SUV. Об’єм багажника зберігся без змін (352 л).
У салоні з’явилися нове кермо, цифрова панель приладів з двома 12,3-дюймовими екранами, ембієнтне світлодіодне підсвічування, бездротовий зарядний майданчик і порти USB-C, а клімат-контроль управляється з сенсорного екрана.
Компактний позашляховик також отримав розширений пакет ADAS, що включає інтелектуальний круїз-контроль з навігаційною системою, систему допомоги під час руху трасою та систему запобігання зіткнень у сліпих зонах та функцію попередження про безпечний вихід з машини.
Оновлений Stonic побудований на архітектурі, знятого з виробництва хетчбека Rio. Він доступний виключно з 1-літровим трициліндровим бензиновим турбомотором T-GDI у звичайному варіанті та mild-гібрид. Залежно від версії він розвиває 74 кВт/100 к.с. або 85 кВт/115 к.с. відповідно. Привід здійснюється на передню пару коліс. Покупці можуть обирати між 6-ступеневою МКП або 7-ступеневим “роботом” з подвійним зчепленням.
