/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2Fd132f80aa80dd6df68fcb5197368bb6d.jpg)
McDonald’s ввів у меню бургер із протеїновою котлетою
McDonald’s ввів у меню бургер із протеїновою котлетою
Філії мережі ресторанів McDonald’s в Індії вперше у світі представили протеїнову вегетаріанську котлету (слайс/скибочка) для бургера.
Цей продукт, розроблений на основі сої та гороху, одразу завоював популярність серед споживачів, повідомляє TradeMaster.UA.
Вартість білкової котлети складає 30 центів. У липні було продано 32 тис. одиниць продукту за добу після його запуску.
Білок позиціонується в Індії як важливий компонент щоденного раціону для людей різного віку, а не просто модна добавка для спортсменів. Ця країна відома своїм високим відсотком вегетаріанців (майже 30% з 1,4 млрд громадян), тому є перспективним ринком для подібних продуктів. На тлі особливостей раціону, в якому переважають злаки частково через заборону на вживання яловичини, споживання м'яса в Індії становить лише 6,6 кг на людину на рік — це один із найнижчих показників у світі порівняно зі 123 кг у США та 70,5 кг у Китаї (дані ООН за 2022 рік). За оцінками уряду Індії, 73% населення мають дефіцит білка.
Також у межах нової рекламної стратегії McDonald’s планує активно просувати білкові добавки в їжі спільно з виробником молочної продукції, відомим актором Болівуду Ранвіром Сінгхом та провідними кухарями.

