Набули чинності нові правила мовлення аудіовізуальних медіа у дні пам'яті
Орган співрегулювання у сфері аудіовізуальних медіасервісів 1 серпня підписав перший кодекс мовлення у дні пам'яті для лінійних медіа. Про це «Детектору медіа» повідомив директор органу Антон Гладун.
З цього дня нові правила набули чинності.
Новий проєкт пропонує о 12:00 оголошувати хвилину мовчання. Перед нею або під час повідомити про привід, із якого відзначається день пам’яті. Також встановлюється уніфіковане стилізоване зображення для чотирьох днів:
- у День пам’яті жертв Голокосту (27 січня) — стилізоване зображення менори;
- у День пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939—1945 років (8 травня) — стилізоване зображення квітки маку;
- у День пам’яті захисників України, які загинули в боротьбі за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України (29 серпня) — стилізоване зображення квітки соняшника;
- у День пам’яті жертв Голодоморів (четверта субота листопада) — стилізоване зображення свічки, що горить.
Для інших днів розміщення постійного графічного оформлення не є обов’язковим. Також такі плашки не мають демонструвати дитячі, музичні канали та канали для дорослих. А менору не обов’язково мають розміщувати канали релігійного формату. У попередніх правилах Нацради винятків для каналів для дорослих не було.
- Читайте також: Як відзначати дні пам’яті. Проєкт нових правил для мовників
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

