Гурт «ДахаБраха» вразив кінематографічним кліпом від відомої режисерки
Гурт «ДахаБраха» вразив кінематографічним кліпом від відомої режисерки

Гурт «ДахаБраха» вразив кінематографічним кліпом від відомої режисерки

«ДахаБраха» презентує пісню з майбутнього альбому, який слухачі почують вже цьогоріч. «9 неділечок» — сповідь часу, що вимірюється не годинами, а тягарем розлуки й випробувань. У новому кліпі розгортається кінематографічна історія кохання, втрат і суспільних настанов, які століттями визначали жіночу долю. Та врешті настає час розплати.

Лірична героїня пригадує моменти любові та гіркоту розриву, а її історія стає метафорою колективної травми приниження, яка накопичувалася протягом усього життя, сповненого засуджень і приписів. Рядок пісні «Іди заміж або й утопись» уособлює тиск оточення, що змушує обирати між заміжжям і самознищенням, втілює голос села, громади, родини, суспільства та системи, що роками диктували жінці єдино можливий сценарій: бути зручною, правильною, покірною. А якщо вона не вписувалася в ці рамки — не була такою, як треба — її відштовхували, таврували та висміювали.

Режисеркою кліпу стала Даша Ши. У центрі відеороботи постає Катерина Фірсова, акторка Freedom Ballet. У білій сукні, босоніж, вона йде із шаблею в руках: інколи танцює, інколи зупиняється чи завмирає. Проходить крізь коридори, щоб вийти на своє «останнє весілля».

«Це кіно, в якому вся святкова естетика — фальшива оболонка, не здатна стримати прорив наслідків. Та наша героїня нарешті говорить — не словами, а вчинками. Її рухи — це суд танцем. Її погляд — це останній нерв. Її паузи — це поринання в спогади, які краще не згадувати. Її сукня — бойова уніформа, а наречений — останній фрагмент зради, що залишається з нею на танець», — коментує Даша Ши.

Зал святкової естетики стає місцем ритуальної розправи, де лише музика «ДахаБрахи» прориває тишу, що запанувала серед урочистих столів і мертвих гостей. Їхня гра поза межами цієї кривавої історії, проте саме вона обʼєднує все воєдино.

У фінальній сцені обійми ліричної героїні з нареченим перетворюються на танець. Танець прощання та мовчазної розплати, що давно дозріла. Танець із тінню та травмою, яка залишиться з нею назавжди.

«Даша запропонувала нам своє бачення та ідею відео. Ідея та її бачення цієї композиції нам страшенно сподобались. Ми отримали купу задоволення під час роботи з Дашею та її чудовою командою. Все супер професійно, чітко і захопливо. Думаю, цей невеличкий фільм є новим етапом у нашому творчому житті», — каже вокаліст і мультиінструменталіст гурту Марко Галаневич.

Фото: Анастасія Водченко

Источник материала
loader
loader