Найрозкішніший бренд Китаю готує наступ на Європу з 15 новими моделями, що стане серйозним сигналом
Найрозкішніший бренд Китаю готує наступ на Європу з 15 новими моделями, що стане серйозним сигналом

Найрозкішніший бренд Китаю готує наступ на Європу з 15 новими моделями, що стане серйозним сигналом

Хоча Hongqi може бути невідомим для більшості покупців автомобілів за межами Китаю, на батьківщині він визнаний провідним преміальним брендом країни. Заснований у 1958 році, він є одним із найстаріших автовиробників Китаю, який утвердився на вершині ринку, причому ранні моделі були виключно для високопосадових урядових чиновників. Сама назва перекладається як “червоний прапор”, що є прямою відсилкою до комуністичної революції, яка сформувала сучасний Китай.Тепер Hongqi має наміри вийти далеко за межі внутрішніх доріг. Компанія розпочинає масштабну експансію в Європу, де сподівається побудувати впізнаваність поряд з іншими китайськими автовиробниками, такими як BYD, Chery та Changan, які вже агресивно просуваються в регіон.Ця амбіція вийшла на перший план раніше цього тижня на автосалоні в Мюнхені, де було представлено середньорозмірний електричний позашляховик EHS5. Хоча його можна легко сприйняти як ще один електричний позашляховик з досить загальним китайським дизайном, він відіграватиме важливу роль у зростанні автовиробника в Європі. До 2028 року Hongqi планує запустити на континенті не менше 15 нових електричних та гібридних моделей.Преміальний китайський бренд вже почав виходити на європейський ринок, з автомобілями, доступними зараз у Норвегії, Нідерландах та Польщі. Ширша перспектива набагато масштабніша: понад 200 дилерських центрів по всій Європі до 2028 року, разом із постійно розширюваним продуктовим портфелем.Деталі щодо повного асортименту майбутніх моделей залишаються в таємниці, але одне партнерство вже підтверджено. Китайський автовиробник Leapmotor постачатиме Hongqi електричну платформу, яка ляже в основу кількох майбутніх транспортних засобів, перший з яких заплановано на кінцевий квартал 2026 року.Візуально новий EHS5 має як сильні, так і слабкі сторони. Зпереди він нагадує деякі моделі Deepal, і в його профілі немає нічого особливо натхненного чи унікального. Однак задня частина досить вражаюча завдяки вигнутим світлодіодним заднім ліхтарям.В основі EHS5 лежить літій-іонний акумулятор ємністю 85 кВт·год, який, за словами виробника, забезпечує запас ходу близько 342 миль (550 км) за стандартом WLTP. Hongqi ще не розкрив повні характеристики позашляховика, але заявив, що він може зарядитися з 10 до 80 відсотків всього за 20 хвилин.Показники потужності для європейської моделі ще не оголошені, але в Китаї вона доступна у версіях із заднім приводом потужністю 339 к.с. та повним приводом потужністю 610 к.с. Враховуючи, що китайська модель має значно більший акумулятор ємністю 111 кВт·год, для європейської версії ймовірні нижчі показники потужності.Поява Hongqi в Європі може значно вплинути на конкурентне середовище, особливо в сегменті електричних транспортних засобів. З їхньою історією та ресурсами, вони можуть запропонувати альтернативу традиційним європейським брендам, зосереджуючись на технологіях та доступності. Успіх цієї ініціативи залежатиме від того, наскільки добре їм вдасться адаптуватися до європейських уподобань та стандартів, а також від реакції ринку на їхній унікальний брендинг та пропозиції.

Источник материала
loader
loader