/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F1dfece24393db7e985c670092bbc829f.jpg)
Ця електрична Ferrari Testa Rossa стала меншою після перетворення
На перший погляд цей автомобіль виглядає як справжній гоночний Ferrari 250 Testa Rossa, але насправді це репліка у масштабі 75% від оригіналу, натхненна болідом під номером 22, що брав участь у 24-годинній гонці в Ле-Мані 1958 року.Студія Hedley Studios оживила цю модель, і буде випущено лише три примірники. Важливо, що репліка повністю ліцензована у партнерстві з Ferrari, тому власники можуть не хвилюватися про юридичні наслідки.Для точності деталей Hedley використовувала CAD-моделювання та оригінальні кодові кольори Ferrari. Після фарбування команда присвятила понад 100 годин старінню фарби, ретельно додаючи зношування, що відображає бойові шрами, отримані автомобілем у Ле-Мані.Зовні та в салоні це точна копія оригіналу у меншому масштабі, але силова установка кардинально відрізняється. Замість атмосферного V12, як у гоночному автомобілі, ця мала 250 Testa Rossa повністю електрична і живиться від трьох батарей, розташованих спереду, та одного електродвигуна.Для міні-250 пропонуються чотири режими керування: Початківець обмежує потужність до 1 кВт та швидкість до 24 км/год, Комфорт надає 4 кВт та швидкість 40 км/год, Спорт забезпечує 10 кВт та дозволяє розвинути 80 км/год, а Гонка має 12 кВт при тій самій максимальній швидкості 80 км/год. Заявлений запас ходу становить до 90 км.Крім силової установки, автомобіль має регульовані амортизатори Bilstein, 12-дюймові дротяні диски з шинами Pirelli Cinturato, а також робочі фари та задні ліхтарі. Іншими словами, хоча це зменшена копія, вона далека від іграшки.Цей проект демонструє, як сучасні технології дозволяють відтворювати іконічні автомобілі минулого, надаючи їм нове життя у формі екологічно чистого транспорту. Такі ініціативи можуть стати мостом між класикою та майбутнім, зберігаючи культурну спадщину, але адаптуючи її до сучасних вимог.

