Порше Тайкан у шаленому режимі відвойовує втрачений рекорд у Xiaomi
Порше Тайкан у шаленому режимі відвойовує втрачений рекорд у Xiaomi

Порше Тайкан у шаленому режимі відвойовує втрачений рекорд у Xiaomi

Porsche готує надпотужну версію Taycan, яка має відповісти на рекорд китайського виробника Xiaomi на Нюрбургринзі. Нова модель, ймовірно, отримає назву Taycan Turbo GT4 RS і буде оснащена радикальними аеродинамічними покращеннями, включаючи новаторські елементи кузова та підвищену потужність.Porsche традиційно є одним із лідерів у встановленні рекордів на Нюрбургринзі, володіючи кількома найшвидшими часами серед серійних автомобілів. Однак у цьому році Xiaomi з моделлю SU7 Ultra вдалося перевершити результат Taycan Turbo GT, що спонукало німецького виробника до створення ще потужнішої версії.Відмінності між прототипами нової моделі та стандартним Taycan Turbo GT є значними. Автомобіль отримав оновлений передній бампер із розширеним сплітером, канардами та повітряними жалюзі, натхненними 911 GT3 RS. Також додані аеродинамічні диски на задніх колесах, велике фіксоване антикрило та оновлений задній дифузор. Арки коліс розширені, а салон обладнаний каркасом безпеки та лише одним сидінням для водія.Обидва прототипи вже пройшли тестові заїзди на Нюрбургринзі, за кермом одного з них був заводський пілот Porsche Ларс Керн. Під час одного з заїздів синій автомобіль пошкодив задній дифузор, а фіолетовий показав кращий час, але з неоптимальним балансом. Ймовірно, Porsche планує повернутися на трасу для подальших спроб встановлення рекорду.Невідомо, чи прагне Porsche обігнати лише дорожню версію SU7 Ultra, чи також націлюється на прототип SU7 Ultra, який показав час 6:22.091 — другий найкращий серед електромобілів після VW ID.R. Аеродинамічні елементи Taycan Turbo GT4 RS менш радикальні, ніж у прототипу Xiaomi, але значно перевершують дорожню версію.Інженери Porsche, ймовірно, збільшать потужність силової установки понад 1019 к.с. стандартного Taycan Turbo GT або 1092 к.с. з режимом launch control. Це має забезпечити необхідну потужність для повернення титулу найшвидшого електромобіля на Нюрбургринзі.Porsche продовжує демонструвати свою відданість високій продуктивності, особливо в умовах зростаючої конкуренції з боку азійських виробників. Нова модель Taycan Turbo GT4 RS може стати важливим кроком у боротьбі за лідерство в світі електромобілів, поєднуючи інноваційні технології з традиційною якістю німецького бренду. Успіх цієї моделі може вплинути на майбутні розробки не лише Porsche, але й інших виробників, які прагнуть досягти вершин на найскладніших трасах світу.

Источник материала
loader
loader