Сітроен замінив Maserati у змаганнях з одномісних болідів
Сітроен замінив Maserati у змаганнях з одномісних болідів

Сітроен замінив Maserati у змаганнях з одномісних болідів

Stellantis робить значні зміни у своїх автоспортивних активностях: Citroen Racing замінить Maserati MSG у Formula E. Французький виробник, який традиційно асоціюється з ралі, був визнаний більш підходящим для цієї ролі.Citroen братиме участь у чемпіонаті Formula E з наступного сезону. Їхнє повернення як заводської команди описується як .Тізер-відео в соціальних мережах дає уявлення про електричний болід бренду, який буде представлений 20 жовтня. Логотип Citroen Racing Formula E Team на обкладинці Facebook викликає питання щодо майбутнього участі бренду в ралі. Можливий вихід може збігтися з поверненням іншого бренду Stellantis, Lancia, у ралі, оскільки нова Ypsilon Rally2 HF Integrale може замінити C3 Rally2, яка використовується з 2018 року.Citroen відомий своїми успіхами у світовому ралі: вісім перемог у заліку виробників і дев’ять послідовних титулів пілотів за часів домінування Себастьєна Льоба та Даніеля Елени між 2004 і 2012 роками. Також бренд має чотири перемоги на Ралі Дакар у 90-х із моделлю ZX Rally Raid.Поза ралі, Citroen тричі поспіль виграв чемпіонат світу з турингових автомобілів (WTCC) у заліках пілотів і виробників між 2014 і 2016 роками з гоночною версією седана C-Elysée.Citroen Racing замінить Maserati MSG, яка увійшла до Formula E у 2023 році, перейнявши естафету від Venturi Racing. Команда Maserati нещодавно пережила невдалу спробу поглинання і, попри три перемоги (по одній у кожному сезоні), стикалася з фінансовими труднощами.Іншою причиною виходу Maserati з Formula E стала нова стратегія бренду щодо електромобільності, з меншим акцентом на електричні моделі під брендом Folgore та скасуванням електричного суперкара MC20.Як і Maserati MSG, Citroen Racing використовуватиме технічні рішення іншого бренду Stellantis, DS Automobiles, який має численні перемоги та титули в Formula E за останнє десятиліття. Наразі DS керується Penske, але неясно, чи залишиться вона у чемпіонаті в еру болідів Gen4.За повідомленнями, Opel також може подати заявку на ліцензію Formula E у майбутньому, що відповідає їхньому нещодавно оновленому підрозділу продуктивності GSE.Citroen Racing приєднається до сітки з 10 команд Formula E у наступному сезоні. Серед конкурентів будуть Nissan, Ford, Jaguar TCS, Tag Heuer Porsche, DS Penske, Envision, Lola Yamaha Abt, Mahindra та Andretti.Цей крок Stellantis демонструє зростаючу увагу до електричного автоспорту та можливість перерозподілу ресурсів між брендами. Участь Citroen у Formula E може стати важливим кроком для популяризації електромобільності та технологічних інновацій, одночасно питання щодо майбутнього ралі-програм залишаються відкритими. Перехід до Gen4 болідів також може сприяти подальшій еволюції чемпіонату та залученню нових виробників.

Джерело матеріала
loader
loader