Тест-драйв Mitsubishi L200 2025: нове покоління легендарного пікапа
Mitsubishi L200 – це більше, ніж пікап. Це автомобіль, який понад 45 років доводить свою витривалість на дорогах і бездоріжжі в усьому світі. За цей час модель пережила шість поколінь, а в Україні новий Mitsubishi L200 2025 вже встиг здобути звання «Пікап року». Ми провели тест-драйв топової версії Ultimate, щоб дізнатися, наскільки L200 став кращим та чи відповідає він очікуванням як приватних власників, так і професіоналів.
https://www.youtube.com/watch?v=nwFa7AJbzpw
Історія: шлях від утилітарності до універсальності
Історія Mitsubishi L200 почалася у 1978 році, коли на ринку Японії з’явився пікап Forte. Уже друге покоління (1986) стало більш позашляховим і відійшло від чисто робочої концепції.
– 3-тє покоління (1996) принесло новий дизайн і ширший вибір дизелів.
– 4-те покоління (2005) зробило модель популярною в Україні завдяки системі повного приводу Super Select 4WD.
– 5-те покоління (2015, оновлене 2019) добре знане українським покупцям.
– 6-те покоління (2024) стало більшим, потужнішим і технологічнішим, зберігши ключову перевагу – витривалість.
Дизайн: брутальність у деталях
Передня частина L200 виконана в стилі Dynamic Shield: вертикальні лінії, масивна решітка, агресивні світлодіодні фари. Автомобіль виглядає потужним і впевненим, наче справжній позашляховик.
Габарити стали більшими:
– Довжина – 5,32 м
– Колісна база – 3,13 м (+13 см до попередника)
– Ширина – 1,865 м
Задня частина отримала нові ліхтарі та чіткі виштамповки кузова. Опційні елементи – дуги, накладки на арки, тент для багажника – не лише підкреслюють образ, а й додають практичності.
Салон: легковий комфорт у пікапі
Всередині L200 відчувається не як робоча машина, а як сучасний SUV.
– Сидіння з електрорегулюванням, перфорацією та гарною бічною підтримкою.
– Мультимедіа з екраном 8 дюймів підтримує Apple CarPlay та Android Auto.
– Двозонний клімат-контроль, підігрів сидінь і керма.
– Панель приладів поєднує аналогові шкали з 7-дюймовим цифровим дисплеєм.
Для пасажирів другого ряду передбачено окремі дефлектори у стелі, підлокітник з підстаканниками, USB-роз’єми. Завдяки збільшеній ширині та базі, салон відчутно просторіший.
Кузов і вантажні можливості
Кузов L200 збільшився, і тепер легко вміщує європалету 1200×800 мм.
– Довжина – 1555 мм
– Ширина – 1545 мм
– Висота – 525 мм
Вантажопідйомність перевищує 1 тонну, а буксирувальна здатність – до 3,5 тонни. Борт обладнано газовими амортизаторами, а пластиковий захист кузова захищає метал від пошкоджень.
Двигун і коробка
Під капотом – новий дизель 4N16 Twin Turbo об’ємом 2,4 л.
– Потужність – 204 к.с.
– Крутний момент – 470 Н·м (1500–2500 об/хв)
– Відповідає нормам Euro 6, має 17-літровий бак AdBlue.
– Коробка – 6-ступеневий “автомат” Aisin.
Витрата пального під час тесту склала 10–11 л/100 км у місті, мінімальне значення – 8 л/100 км.
Враження від керування
Попри великі габарити, L200 приємно здивував у місті. Кермо легке, а радіус розвороту 6 метрів дозволяє маневрувати без особливих труднощів. На трасі пікап демонструє впевнений розгін, а на бездоріжжі – відмінну тягу навіть на стоковій гумі.
Підвіска стала м’якшою завдяки новим ресорам, а точки кріплення поперечних важелів змінили для збільшення ходу підвіски. У результаті L200 поєднує комфорт SUV із можливостями справжнього «робочого коня».
Повний привід Super Select 4WD
Система дозволяє обирати режими для будь-яких умов:
– 2H – задній привід (Normal, Eco)
– 4H – постійний повний привід (Normal, Gravel, Snow)
– 4HLc – блокування диференціала (Normal, Mud, Sand)
– 4LLc – знижений ряд (Normal, Rock)
Також доступне блокування заднього міжколісного диференціала. Загалом – 7 режимів руху, що робить L200 одним із найфункціональніших пікапів у класі.
Асистенти та безпека
У комплектації Ultimate передбачені:
– система запобігання зіткненням з розпізнаванням пішоходів (FCM);
– попередження про перехресний рух позаду (RCTA);
– асистент зміни смуги (LCA);
– контроль виїзду зі смуги (LDW);
– система стабілізації у поворотах AYC (Active Yaw Control).
Ціни та конкуренти
В Україні доступні дві комплектації:
– Invite (МКПП) – від 1 831 000 грн (~44 тис. $)
– Ultimate (АКПП) – від 2 199 000 грн (~53 тис. $)
Серед основних конкурентів:
– KGM Musso Grand – від 1,5 млн грн
– Peugeot Landtrek – від 1,48 млн грн
– Toyota Hilux – від 1,6 до 2,2 млн грн
– Ford Ranger – від 1,7 млн грн
– VW Amarok – від 2,2 млн грн
L200 вигідно вирізняється балансом ціни, надійності та повного приводу.
Плюси та мінуси Mitsubishi L200 2025
✅ Переваги
– Потужний і сучасний дизель 2.4 Twin Turbo (204 к.с., 470 Н·м)
– Система повного приводу Super Select 4WD з 7 режимами
– Просторий і комфортний салон, якісний рівень оснащення
– Висока вантажопідйомність (понад 1 т) і здатність буксирувати до 3,5 т
– Поліпшена рама та ходова – ще більше витривалості
– Багатий набір асистентів та систем безпеки (FCM, RCTA, LDW, AYC)
– Оптимальний баланс ціна/можливості серед конкурентів
❌ Недоліки
– Лише дві комплектації на вибір (обмежена гнучкість для покупця)
– У топ-версії мультимедіа виглядає дещо простувато порівняно з конкурентами
– Великі габарити ускладнюють паркування у тісному місті
– “Автомат” – лише 6-ступеневий, бракує сучасного 8-ступеневого
Висновки
Mitsubishi L200 2025 – це пікап, який поєднав витривалість, комфорт і сучасні технології. Він підходить і для роботи, і для подорожей, і для міських буднів. Нове покоління стало брутальнішим, просторішим і технологічнішим, але зберегло головне – характер справжнього позашляховика.

