/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F8b7110efe1b7b639784b9c9087065ad0.jpg)
Електричні дверні ручки під прицілом у всьому світі після смертельних аварій електромобілів
Пожежник Макс Волш, побачивши дим на горизонті, припустив, що біжить до чергового загоряння автомобіля. Але цього разу він потрапив у кошмар. Tesla Model Y, охоплена полум’ям після аварії, мала цілі дверні замки, але вони не відчинялися. Відключена електромережа означала, що навіть свідомий пасажир на передньому сидінні не зміг розблокувати двері.Tesla не була першою, хто впровадив вбудовані електропривідні дверні ручки, але безумовно сприяла їх популяризації. Виробники електромобілів часто підкреслюють, що вони виглядають краще та зменшують опір повітря, і цей дизайн поширився на ринку від Ford Mustang Mach-E до нового Nissan Leaf та Kia EV6. Складність у тому, що коли низьковольтна батарея розряджається через аварію, пожежу чи іншу причину, електричні відкривачі дверей також перестають працювати.Було безліч прикладів цієї проблеми у різних брендів. Щось вимикає живлення автомобіля, і це змушує пасажирів, власників та іноді рятувальників метушитися, намагаючись відчинити двері. У численних аваріях, від смертельної пожежі Cybertruck в Каліфорнії до загоряння Model S у Вісконсині, постраждалі, за повідомленнями, не могли втекти. Важливо зазначити, що Tesla не єдина з такою проблемою.Ford нещодавно відкликав Mustang Mach-E через дефекти, пов’язані з ручками, і було кілька випадків, коли власники опинялися замкненими всередині чи зовні через розряджені батареї. Fisker також стикався з подібною проблемою з моделлю Ocean перед банкрутством. Жінка в Rivian R1S викликала 911 і просидila 45 хвилин у своєму автомобілі, коли він став нерухомим на узбіччі дороги, а дим потрапляв у салон. Насправді ця проблема існує вже понад десятиліття.У 2015 році 72-річний Джеймс Роджерс та його собака Лея загинули в Chevrolet Corvette. За повідомленнями, це була мрія Роджерса. Знову ж таки, батарея розрядилася. Ті, хто знайшов Роджерса та Лею, намагалися потрапити всередину, але не змогли. Коли їм це вдалося, обидва вже загинули від спеки в автомобілі. Трагічнішим робить те, що чоловік, очевидно, не усвідомлював, що механічне відкриття дверей було всього за кілька сантиметрів…У більшості цих випадків зі свідомими пасажирами безпека зазвичай знаходиться на відстані механічного відкривання дверей. Однак існують серйозні проблеми. По-перше, багато людей не знають, де знаходиться механічний відкривач або як ним користуватися. Але знання — не єдина проблема. Що робити, коли пасажир непритомний, наприклад, після аварії, як це сталося, коли Волш прибув до палаючої Model Y?Пасажирка на передньому сидінні, Сусміта Мадді, була притиснута подушками безпеки, які спрацювали. , — розповів Волш. Мадді вижила, але отримала травми, що змінили її життя. Вона вдихнула дим, який завдав непоправного ушкодження легеням, а ще гірше — отримала опіки третього ступеня на обличчі., — каже вона. Вона подає позов на Tesla, стверджуючи, що двері становлять необґрунтований ризик безпеки. , — каже Мадді.Зараз Китай, як повідомляється, розглядає можливість заборони вбудованих дверних ручок. Країна вважає їх небезпечними і може незабаром вимагати від виробників автомобілів мати принаймні частково видимі зовнішні ручки та механічні відкривачі всередині автомобіля. Знову ж таки, це не ідеальне рішення, але воно може вплинути на автомобілі по всьому світу, оскільки кілька виробників вважають Китай одним зі своїх найбільших ринків.Дизайн може бути смертельним, як це чітко видно в даному випадку. Безсумнівно, навіть механічні дверні замки можуть відмовити, але електричні додають складності, коли важлива кожна секунда. Чи відбудеться потенційне втручання Китаю, поки невідомо. Наразі кожен, хто має електричні відкривачі дверей, повинен добре знати, де знаходиться механічний відкривач і як ним користуватися в надзвичайній ситуації. Це може стати різницею між життям і смертю.Питання безпеки електричних дверних систем залишається актуальним у світі, де технології розвиваються стрімко, але не завжди враховують усі сценарії екстрених ситуацій. Впровадження додаткових механічних засобів та покращена інформаційна підтримка водіїв і пасажирів могли б значно зменшити ризики, пов’язані з такими інноваціями. Крім того, глобальні стандарти безпеки, можливо, потребують оновлення, щоб врахувати новітні технологічні рішення в автомобільной промисловості.

