Компанія-власниця Rolling Stone та Variety подала до суду на Google через огляди ШІ
Компанія Penske Media, що є власницею журналів Rolling Stone, Billboard, The Hollywood Reporter, Variety та інших, подала до суду на Google через згенеровані штучним інтелектом резюме, які тепер відображаються у верхній частині результатів пошуку. Про це повідомила агенція Reuters.
Позивач стверджує, що штучний інтелект Google використовує його журналістські матеріали без згоди та зменшує трафік на його вебсайти.
За даними Penske, близько 20% пошукових запитів Google, які посилаються на її сайти, тепер показують огляди штучного інтелекту, і очікується, що ця частка зросте, а дохід її платформ впав більш ніж на третину порівняно з піковим показником до кінця 2024 року через зменшення пошукового трафіку.
Також у позові повідомляється, що Google включає вебсайти видавців до результатів пошуку лише за умови, що отримав згоду на використання їхніх матеріалів в анотаціях, розроблених штучним інтелектом. Без цього Google довелося б платити видавцям за право перевидавати їхню роботу або використовувати її для навчання своїх систем штучного інтелекту.
Penske додала, що Google могла нав'язувати такі умови завдяки своєму домінуванню в пошуковій сфері, адже технологічний гігант володіє майже 90% ринку пошуку США.
«Ми несемо відповідальність за проактивну боротьбу за майбутнє цифрових медіа та збереження їхньої цілісності — всьому цьому загрожують нинішні дії Google», — заявила Penske.
Позов Penske до федерального суду у Вашингтоні, округ Колумбія, став першим випадком, коли великий американський видавець подав до суду на Google. Хоча новинні організації вже кілька місяців стверджують, що огляди штучного інтелекту від Google відвертають трафік з їхніх сайтів, що призводить до скорочення доходів від реклами та підписки.
У відповідь на позов Google заявила, що огляди штучного інтелекту пропонують кращий досвід для користувачів і спрямовують трафік на ширший спектр вебсайтів.
«Завдяки оглядам штучного інтелекту люди вважають пошук кориснішим і використовують його частіше, створюючи нові можливості для пошуку контенту. Ми будемо захищатися від цих безпідставних претензій», — сказав речник Google Хосе Кастанеда.
Нагадаємо, що Європейська комісія оштрафувала Google на 2,95 млрд євро за порушення правил конкуренції ЄС на ринку рекламних технологій.
Фото: Pixabay
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.

