/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fa84cb715bc9f2f513b05d0b04d8374ef.jpg)
Analogue Automotive представив рестомод на базі Lotus Elise
Британська компанія Analogue Automotive анонсувала унікальний спорткар на основі знаменитого Lotus Elise. Новинка отримала карбоновий кузов та одномісний салон.
Тридцять років тому Lotus Elise першого покоління (1995-2001) викликав фурор у світі спорткарів завдяки своїй конструкції, в якій все було настільки оптимізовано, що вага машини складала лише 725 кг. Додайте до цього такі інгредієнти, як стильний дизайн, низький центр ваги та збалансоване шасі, і ви отримаєте практично ідеальний автомобіль як для повсякденної експлуатації, так і для використання на гоночних треках.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fbd03835a3e89647cf2d6dbe7a95a53bd.jpg)
1995 Lotus Elise
Але, як відомо, досконалості немає межі, що вкотре довели майстри британської мануфактури Analogue Automotive. Вони представили своє бачення культового спорткара і назвали це диво VHPK. Важко уявити, але їм вдалося знизити й так мінімальну вагу машини до 600 кг.
Це стало можливим завдяки новому кузову з вуглецевого волокна, яке також використовується в салоні, колісних дисках та гальмах. Ще однією цікавою особливістю новинки став одномісний салон із центральним розташуванням крісла пілота. Крім зниження загальної ваги, це також покращує розподіл ваги.
У компанії Analogue Automotive вирішили використати оригінальний двигун Rover K-серії. Однак, якщо базовий 1,8-літровий двигун розвивав лише 120 к.с. то версія від AA видає 254 л. Це означає, що питома потужність машини – 406 к.с. на тонну ваги.
АА планує виготовити лише 35 екземплярів новинки, які будуть доступні для замовлення з наступного року. Ціни поки що зберігаються в секреті.

