Власник журналу Rolling Stone Penske Media подав до суду на Google через штучний інтелект
Власник журналу Rolling Stone Penske Media подав до суду на Google через штучний інтелект

Власник журналу Rolling Stone Penske Media подав до суду на Google через штучний інтелект

Google зіткнувся з новим позовом, у якому компанію звинувачують у незаконному використанні контенту новинних видавців для створення резюме на основі штучного інтелекту, що шкодить їхньому бізнесу.

Позов подала Penske Media Corporation (PMC), якій належать такі галузеві видання, як Rolling Stone, Billboard, Variety, Hollywood Reporter, Deadline, Vibe та Artforum. Хоча позов Penske є першим, спрямованим проти Google та її материнської компанії Alphabet за показ згенерованих штучним інтелектом резюме в пошуку, як видавці , так і автори подали до суду на інші компанії, що займаються штучним інтелектом, через пов'язані з цим проблеми з авторським правом. Google також зіткнулася з антимонопольним позовом щодо оглядів штучного інтелекту в Європі.

«Як провідний світовий видавець, ми маємо обов’язок захищати найкращих журналістів PMC та відзначену нагородами журналістику як джерело правди», – заявив генеральний директор Penske Media Джей Пенске. «Крім того, ми маємо відповідальність проактивно боротися за майбутнє цифрових медіа та зберігати їхню цілісність, а все це перебуває під загрозою через нинішні дії Google».

З моменту запуску своїх оглядів штучного інтелекту минулого року Google зазнав критики за загрозу бізнес-моделям тих самих видавців, на яких він покладається для надання контенту, необхідного для створення точних резюме та відповідей на тему штучного інтелекту.

У новому позові Google звинувачується у продовженні «використання своєї монополії, щоб примушувати PMC дозволити Google пере публікувати контент PMC в оглядах штучного інтелекту» та використовувати цей контент для навчання своїх моделей штучного інтелекту.

Речник Google Хосе Кастаньєда заявив, що огляди штучного інтелекту роблять пошук Google «кориснішим» і створюють «нові можливості для пошуку контенту».

«Щодня Google надсилає мільярди кліків на сайти в Інтернеті, а огляди штучного інтелекту спрямовують трафік на більшу різноманітність сайтів», – сказав Кастаньєда. «Ми будемо захищатися від цих безпідставних претензій».

У позові стверджується, що хоча Penske Media дозволяє Google сканувати свої вебсайти в «обміні доступу за трафік», що є «фундаментальною угодою, що підтримує виробництво контенту для відкритого комерційного Інтернету», Google нещодавно «почала пов’язувати свою участь у цій угоді з іншою транзакцією, на яку PMC та інші видавці добровільно не погоджуються».

«Як умову індексації контенту видавців для пошуку, Google тепер вимагає від видавців також надавати цей контент для інших цілей, які канібалізують або запобігають перенаправленням з пошуку», – стверджується в позові, додаючи, що єдиний спосіб для Penske відмовитися – це повністю видалити себе з пошуку Google, що було б «руйнівним».

У позові також стверджується, що Penske спостерігає «значне зниження кількості кліків із пошуку Google з моменту початку впровадження оглядів штучного інтелекту». Це означає зменшення доходів від реклами для видавця, а також загрожує доходам від підписки та партнерських програм, зазначає компанія: «Ці потоки доходів залежать від того, що люди фактично відвідують сайти PMC».

І хоча Google відкинув скарги на те, що огляди штучного інтелекту зменшують трафік для видавців, у позові йдеться, що «Google не надав жодної вірогідної конкуруючої інформації щодо трафіку пошукових рефералів».

Позов Пенске з'явився після того, як Google, здавалося б, уникнув антимонопольного скандалу — хоча федеральний суддя постановив, що компанія діяла незаконно, щоб зберегти монополію в онлайн-пошуку, суддя не зобов'язав компанію розділити свій бізнес (наприклад, продати Chrome), частково через зростання конкуренції у сфері штучного інтелекту.

Источник материала
loader
loader