/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F12ee335f695417bed0153d6812d02295.jpg)
Програму навчання з маркетингу для українських сироварів продовжено
Програму навчання з маркетингу для українських сироварів продовжено
У межах фестивалю сирного мистецтва ProCheese Awards 4-5 вересня відбувся перший безоплатний навчальний онлайн-проєкт «Школа маркетингу для сироварів». Українські крафтові сировари довели: їхня сила не лише у смаку продукту, а й у бажанні вибудовувати бренд, розповідати свою історію та доносити цінність до споживачів.
Про це повідомили організатори проєкту — ГО «Асоціація чизмонгерів та сирних сомельє» від ProCheese Академії.
«Школа маркетингу для сироварів» створена за підтримки швейцарсько-української програми Quality FOOD Trade Programme і включає серію з шести онлайн-лекцій, яка допомогла малим виробникам прокачати свої навички у сфері просування та комунікацій.
Програма охопила ключові теми:
- створення унікального продукту та власної ідентичності;
- офіційна реєстрація бізнесу та її можливості;
- вибір каналів збуту та ефективні продажі;
- побудова впізнаваного бренду;
- можливості піару для невеликих сироварень;
- візуальна складова: як фото можуть закохати в продукт ще до першої дегустації.
Кожна лекція поєднувала теорію з практичними порадами та прикладами. Учасники отримали інструменти, які можна застосувати одразу у власній роботі — від брендингу до тонкощів комунікації зі споживачами.
Результат — 79 реєстрацій, море нових ідей, десятки позитивних відгуків і впевненість, що українське крафтове сироваріння має потужне майбутнє.
Для тих, хто не зміг приєднатися наживо, зареєструватися та переглянути всі лекції у записі можна зараз. Запис буде доступний до 20 жовтня.

