/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fba0424351b6a9ce204482d3f74b584b9.jpg)
Чи варто Jeep скасувати випуск електричної моделі Recon, наслідуючи приклад Ram?
Jeep Recon має з’явитися на ринку вже цього року, проте його запуск відбувається в умовах, коли попит на електромобілі різко знижується. Це викликає питання щодо доцільності продовження проекту.Нещодавно Ram припинив розробку повністю електричної моделі 1500 REV, посилаючись на уповільнення попиту на великі батарейні електрокари в Північній Америці. Це стосується також таких конкурентів, як Chevrolet Silverado EV, Ford F-150 Lightning та Tesla Cybertruck, продажі яких виявилися слабкими.Продажі Jeep Wagoneer S також залишають бажати кращого: у другому кварталі було реалізовано 3 668 одиниць, а за півріччя — 6 263 автомобілі. Це значно нижче показників Ford Mustang Mach-E, який продав 10 178 кросоверів лише за другий квартал. Для стимулювання продажів довелося вдаватися до значних знижок.Recon має дебютувати одразу після закінчення федеральної податкової пільги у розмірі 7 500 доларів, що заплановано на 30 вересня. Це може ще більше ускладнити його ринкові позиції, оскільки після скасування пільги продажі електромобілів очікують на значне падіння.Recon пропонуватиме знімні двері та дах з функцією одного дотику, що може допомогти йому виділитися серед конкурентів. Передбачається, що модель буде побудована на платформі STLA Large і отримає силові агрегати, аналогічні Wagoneer S, включаючи батарею ємністю 100,5 кВт·год та повний привід. Очікуються версії потужністю 500 та 600 к.с. з запасом ходу близько 300 миль.Питання про те, чи варто Jeep скасовувати Recon, залишається відкритим. Компанія майже не коментує цю модель з лютого, що додає невизначеності. Незважаючи на технічні переваги, такі як система Selec-Terrain, технологія e-locker та захист днища, успіх моделі залежатиме від багатьох факторів, включаючи ціну та загальні тенденції ринку.Ринок електромобілів продовжує динамічно змінюватися, і успіх будь-якої нової моделі залежить не лише від її характеристик, але й від економічного контексту та споживчих уподобань. Jeep, маючи досвід створення позашляховиків, може використати свої переваги, але без чіткої стратегії адаптації до поточних умов проект може зіткнутися з серйозними викликами.

