/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F50fad53a619596a73a510a8f50019a68.jpg)
Перевезення українського зерна панамаксами дорожчає
Перевезення українського зерна панамаксами дорожчає
Ринок великотоннажного флоту в Чорному морі станом на середину вересня продовжує отримувати підтримку завдяки новим замовленням на відправлення зерна.
Про це повідомляє аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
«Цього тижня ставки для панамаксів зросли на 1–2 $/т, тоді як ставки для хендісайзів переважно залишаються на рівні минулого тижня. Власники хендісайзів продовжують озвучувати досить високі фрахтові ідеї на вантажі з датами завантаження наприкінці вересня – на початку жовтня, однак спред між попитом та пропозиціями суттєво розширився, і активність фіксацій сповільнилася, оскільки фрахтувальники не можуть прийняти значно підвищені вимоги власників.
Щодо коастерного сегменту, на ринку з’явилося трохи більше нових вантажів, що разом із оптимістичним настроєм власників дозволило їм досягти дещо вищих ставок і трохи підняти ринок», — розповів фахівець.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю оцінюється на рівні 47–48 $/т (+2 $/т тиждень до тижня).
У сегменті хендісайзів фрахт для відправлення 30 тис. т кукурудзи з українських глибоководних портів до східного узбережжя Італії оцінюється на рівні 23-24 $/т (без змін за тиждень).
У сегменті коастерів ставки для перевезення 6 тис. т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії зросли на 1 $/т — до 33-34 $/т.
