/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Ffa5e87f4bb4471eb2f10b9cf284162f2.jpg)
Nvidia планує інвестувати 500 мільйонів доларів у стартап Wayve
Генеральний директор Nvidia Дженсен Хуанг цього тижня відвідав Велику Британію, озброївшись обіцянкою інвестувати 2 мільярди фунтів стерлінгів (2,6 мільярда доларів США) у розвиток екосистеми стартапів у сфері штучного інтелекту в країні.
Wayve, британський стартап у сфері технологій автономного керування, може стати одним із тих, хто отримає кошти від інвестицій Nvidia у розвиток штучного інтелекту, повідомила компанія TechCrunch.
Wayve заявила, що підписала лист про наміри з Nvidia щодо оцінки стратегічних інвестицій у розмірі 500 мільйонів доларів у наступному раунді фінансування британського стартапу. Nvidia брала участь у раунді серії C Wayve на суму 1,05 мільярда доларів, який завершився у травні 2024 року.
Речник Wayve підтвердив, що попереднє зобов'язання в розмірі 500 мільйонів доларів є частиною інвестиційної обіцянки Nvidia у стартапи зі штучним інтелектом.
Під час заходу в четвер Nvidia заявила, що зобов'язання у розмірі 2 мільярдів фунтів стерлінгів включатиме кошти від венчурних інвесторів Accel, Air Street Capital, Balderton, Hoxton Ventures та Phoenix Court. Речник Nvidia відмовився коментувати оголошення про лист про наміри.
Співзасновник і генеральний директор Wayve Алекс Кендалл не повідомив TechCrunch прогнозовану дату завершення раунду Series D. Кендалл сказав, що компанія «швидко працює над цим».
Компанія Wayve, запущена у 2017 році, привернула увагу та залучила інвесторів завдяки своїй системі автоматизованого водіння, яка використовує підхід до самонавчання, а не до правил, у своєму програмному забезпеченні для автономного водіння. Наскрізна нейронна мережа Wayve не потребує карт високої чіткості та використовує дані лише для навчання транспортного засобу керувати автомобілем. Цей підхід до навчання на основі даних використовується для асистованого водіння «очі на» та повністю автоматизованої системи водіння «очі в сторону».
Компанія планує продавати свій «Втілений штучний інтелект» автовиробникам та іншим технологічним компаніям.
Підхід Wayve до самонавчання, подібний до стратегії, яку використовує Tesla, вважається особливо привабливим для автовиробників, оскільки він не залежить від конкретних датчиків чи карт. Це означає, що система Wayve може працювати з існуючими датчиками, такими як камери та радари. Програмне забезпечення для автоматизованого водіння збирає дані з цих датчиків, що безпосередньо впливає на рішення системи щодо водіння.
І хоча програмне забезпечення Wayve може працювати на будь-якому чіпі, який вже встановлений у автомобілях його OEM-партнерів, стартап тісно співпрацює з Nvidia з 2018 року.
Платформа автономного керування Wayve другого покоління, яка інтегрована в тестові автомобілі Ford Mach E, використовує графічні процесори Nvidia. Цього тижня стартап представив третє покоління – платформу, яка використовує вбудований обчислювальний комплект для розробки автономних транспортних засобів під назвою Nvidia Drive AGX Thor. Третє покоління дозволить Wayve пропонувати передові системи допомоги водієві без водія та функції безпілотного керування 4-го рівня, які працюватимуть на міських вулицях та автомагістралях.
Nvidia, і зокрема Huang, виглядає, прагнуть бути частиною майбутнього Wayve.
«Наступна компанія вартістю трильйон доларів, хлопці», – сказав Хуан у відео, де він вперше проїхався на автомобілі, оснащеному Wayve, вулицями Лондона. Відео, яке переглянув TechCrunch і яке має вийти найближчим часом, показує, як Хуан передає Кендаллу комплект розробника Thor від Nvidia.
«Ми забрали його з готелю та поїхали на прогулянку центром Лондона кількома справді жвавими вулицями, зокрема на розі Гайд-парку — це величезна кільцева розв’язка», — сказав Кендалл в інтерв’ю в п’ятницю. «Мені дуже сподобався цей досвід, і було круто показати йому, над чим ми завжди будували завдяки платформі Nvidia протягом багатьох років».
