/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F16adac0558a2c982982efd4fa325e8c5.jpg)
Jeep припинив випуск Gladiator 4xe ще до того, як модель змогла розкрити свій потенціал
Минулий рік приніс значні зміни для бренду Jeep, і цей процес триває. Тодішній генеральний директор Jeep Антоніо Філоза оголосив про плани щодо запуску Gladiator 4xe у 2025 році. На сьогодні Філоза перейшов на посаду генерального директора Stellantis, а проект гібридного пікапа було скасовано.Модель спочатку мала приєднатися до лінійки Grand Cherokee та Wrangler 4xe, які швидко стали одними з найпопулярніших plug-in гібридів в Америці. Gladiator 4xe мав багато запозичити від Wrangler, а саме: турбований 2.0-літровий чотирициліндровий двигун, літій-іонний акумулятор ємністю 17.3 кВт·год та електромотор. Це мало забезпечити пікапу сукупну потужність 375 к.с. та запас ходу на одній лише електротязі приблизно 20 миль.Автовиробник повідомив постачальників про негайне скасування проекту. Представник бренду заявив: Це досить розпливчасте твердження, однак у листі до постачальників скасування пояснюється еволюцією переваг клієнтів щодо типів силових установок. Компанія додала, що Це рішення є розчаруванням, особливо враховуючи успіх моделі Wrangler 4xe. Однак, податкова пільга на екологічно чисті транспортні засоби закінчується вже в цьому місяці, що, ймовірно, також вплинуло на рішення. Продажі Gladiator також були не надто успішними: минулого року в США було продано лише 42 125 одиниць, що є падінням більш ніж на 50% у порівнянні з 89 712 проданими у 2021 році. Проте за перше півріччя поточного року продажі зросли на 8% до 25 400 одиниць.З іншого боку, Jeep оголосив про повернення фіолетового кольору під назвою Reign. Цей відтінок буде доступний для Wrangler та Gladiator 2026 модельних років.Компанія вже приймає замовлення та повідомила, що колір повернули через «популярність попиту». Він вперше з’явився на Wrangler 2018 року і розрахований на покупців, які «запалені до фіолетового кольору».
Скасування Gladiator 4xe відбувається на тлі загальної тенденції автовиробників до переоцінки своїх електричних та гібридних планів. Хоча попит на екологічні транспортні засоби продовжує зростати, конкретні ринкові умови, такі як закінчення державних стимулів, можуть різко змінити економічну доцільність таких проектів. Для Jeep це також може бути можливістю зосередитися на вдосконаленні традиційних двигунів або розробці повністю електричних версій, які можуть краще відповідати майбутнім вимогам. Повернення популярного кольору Reign, тим часом, свідчить про те, що бренд продовжує шукати способи підвищити привабливість своїх існуючих моделей для підтримки продажів.
