Ford Everest Bi-Turbo Sport пропонує те, що недоступне американцям у версії Ranger
Ford Everest Bi-Turbo Sport пропонує те, що недоступне американцям у версії Ranger

Ford Everest Bi-Turbo Sport пропонує те, що недоступне американцям у версії Ranger

Ford не пропонує модель Everest на ринку США, що є подвійним розчаруванням. Ця модель по суті є позашляховиком на базі Ranger, але з дизельним двигуном – дві характеристики, недоступні американським покупцям. Як з’ясувалося під час тест-драйвів, Everest має чимало якостей, які могли б зацікавити покупців у США.Одним з ключових ринків для Everest є Австралія, де для 2026 модельного року буде випущено нову спортивну версію обмеженої серії. На жаль, це не версія Raptor, появу якої багато хто очікував.Нова модель називається Everest Sport Bi-Turbo. Вона повертає чотирициліндровий двигун до лінійки, хоча й у обмеженій кількості, після того як Ford перевів позашляховик виключно на V6. Ця версія поєднує комплектацію Sport з дволітровим чотирициліндровим дизелем з двома турбінами та повним приводом. Виробництво обмежиться 700 одиницями, збірка запланована на вересень та жовтень перед початком поставок клієнтам.Ford Australia наголошує, що через стандартне включення Touring Pack та Prestige Paint, Everest Sport Bi-Turbo має краще оснащення порівняно з існуючою версією Everest Sport V6. Ключові елементи спортивного пакету включають чорні зовнішні акценти та характерні чорні легкосплавні диски.Завдяки комплекту Touring Pack, модель стандартно отримує камеру кругового огляду, фаркоп та причіпну систему, інтегрований контролер гальм причепа та функцію Pro Trailer Backup Assist. Доступні кольори кузова: Blue Lightning, Alabaster White, Shadow Black, Meteor Grey та Aluminum.Дволітровий дизельний двигун з двома турбінами працює в парі з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Для тих, хто шукає більшу потужність, доступна версія Sport з трилітровим турбодизелем V6, який видає 247 кінських сил та 600 Нм крутного моменту.Місцеві ціни на Everest Sport Bi-Turbo стартують від 75 000 австралійських доларів. Ця модель може ідеально підійти для тих, хто хоче отримати чорні акценти Everest Sport і прагне скористатися кращою паливною економічністю чотирициліндрового двигуна. Таке поєднання робить її хорошою опцією як для міських мешканців, так і для тих, хто планує довгі поїздки країною.Поява обмеженої серії Everest Sport Bi-Turbo демонструє цікаву тенденцію на австралійському ринку, де покупці все ще цінують дизельні двигуни меншого об’єму через їхню економічність. Обмеженість випуску може створити додатковий попит серед колекціонерів та ентузіастів бренду. Цікаво, що Ford продовжує експериментувати з різними силовими агрегатами для різних ринків, що підкреслює важливість регіональних особливостей у глобальній автомобільній промисловості.

Источник материала
loader
loader