/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Ff2297b144b41c6d96a86a8b17c1007fb.jpg)
iPhone 17 Pro Max обходить попередників у важких іграх
iPhone 17 Pro Max, за заявами Apple, отримав помітний приріст продуктивності завдяки новій системі охолодження з випарною камерою. Перевірити це вирішив блогер MrMacRight, відомий своїми тестами ресурсомістких ігор на пристроях Apple. Для випробувань він обрав десять найважчих тайтлів на iOS, і результати виявилися доволі показовими.
У GRID Legends смартфон запускає гру з роздільною здатністю 1778×818 і стабільно утримує 30 fps у режимі “Якість”, а при переході на “Продуктивність” показник зростає до 60 fps. Resident Evil 2 Remake видає в середньому 45 fps при 2340×1080 та налаштуванні “Продуктивність”, проте для стабільних 60 кадрів потрібно активувати апскейлер MetalFX у режимі якості. У Resident Evil 4 на стандартній графіці апарат демонструє 60 fps, але з рендерингом у 1560×720; збільшення роздільної здатності до 2796×1290 з MetalFX призводить до зниження частоти кадрів до 30 fps.
Найважчим випробуванням стала гра Death Stranding. Тут вдалося досягти приблизно 40 fps лише за мінімальних налаштувань та з MetalFX у режимі продуктивності, при цьому рендеринг обмежувався 720р. Водночас прогрес очевидний: iPhone 15 Pro Max у подібних умовах демонстрував лише 25 fps, а 16 Pro Max – близько 30 fps.
Окрім високих результатів у тестах, блогер відзначив і роботу системи охолодження. Якщо попередні покоління iPhone під час тривалого навантаження швидко нагрівалися та втрачали продуктивність через тротлінг, то iPhone 17 Pro Max зберіг стабільну роботу навіть у найважчих іграх. Це дозволяє вважати його найвитривалішим ігровим смартфоном серед усіх останніх флагманів Apple.

