Suzuki вперше за 20 років змінила логотип
Suzuki вперше за 20 років змінила логотип

Suzuki вперше за 20 років змінила логотип

Suzuki презентувала новий сучасний логотип марки, зробивши його більш плоским і позбавленим хрому. Це перше оновлення за останні 22 роки.

У компанії заявили, що новий логотип дебютує на концептах, які покажуть на Japan Mobility Show. Судячи з опублікованого зображення, Suzuki пішла за прикладом інших автовиробників та емблема стала двомірною, позбувшись об’єму та хрому, який вважається токсичним тв не екологічним. Тепер вона срібляста (нагадує матовий алюміній), але зберегла впізнаваний силует літери «S», який майже не змінювався з 1958 року.

Suzuki вперше за 20 років змінила логотип - Фото 1

Аналітики в області дизайну відзначають, що ці двомірні логотипи краще відображаються на невеликих екранах гаджетів. При цьому противники таких інновацій стверджують, що сплощення символів позбавляє їх глибини і фізичної присутності, що вони колись мали в реальному світі. Suzuki не самотня в цьому прагненні до спрощення, філософію вже змінили компанії: Volkswagen, Audi, Nissan, Mazda, BMW, Mini, Volvo, Kia, Opel, Renault, Peugeot, Aston Martin, Bentley, Lotus, Jaguar, Buick і Lamborghini.

«Нова емблема втілює прагнення Suzuki поставити себе на місце клієнта, щоб створювати цінні продукти, що завжди було нашою ключовою цінністю, а також нашу рішучість прийняти нові виклики в прийдешню епоху», – пояснив мотиви, що спонукали бренд провести оновлення, президент і генеральний директор Suzuki Тосихіро Сузукі.

Источник материала
loader
loader