/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F127%2F6b2cdf4797c548c862e2f9f6199cfdbb.jpg)
Еліна Світоліна та її собака Візз стали зірками рекламної кампанії Purina® PRO PLAN®
Українська зірка тенісу Еліна Світоліна разом із улюбленим собакою Віззом розпочали новий етап поза кортом — вони стали амбасадорами глобальної рекламної кампанії Purina® PRO PLAN®. Бренд уперше в історії об’єднав провідних тенісистів та їхніх домашніх тварин у спільну команду, щоб надихнути власників котів і собак піклуватися про своїх улюбленців на рівні професіоналів.
До кампанії приєдналися і світові зірки тенісу: Енді Маррей із цуценям Бонні, Жасмін Паоліні з собакою Чезаре, Чагла Бююкакчай із котом Ізо та Гаель Монфіс зі своїм собакою Віззом. Спортсмени сьогодні зранку поділилися новиною у соцмережах, підкресливши важливість турботи про тварин.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F127%2F8bc6763ccba2f187c43e2ed47a0aba47.jpg)
Для Світоліної ця кампанія має й особисте значення: собака Візз є улюбленцем усієї її родини та чоловіка — відомого тенісиста Гаеля Монфіса, який теж долучився до ініціативи Purina® PRO PLAN®. Це робить історію ще більш зворушливою та сімейною.
«Великі перемоги починаються з правильного харчування»
Еліна Світоліна зізнається, що її вибір співпрацювати з Purina® PRO PLAN® був абсолютно природним:
«Я завжди вірила: великі перемоги починаються з правильного харчування. Саме тому ми з Віззом із гордістю співпрацюємо з Purina® PRO PLAN®, щоб допомогти власникам домашніх улюбленців дарувати своїм тваринам турботу найвищого рівня. Вони заслуговують на найкраще, і харчування є ключем до їхнього благополуччя — так само, як воно було ключем до мого професійного успіху».
Подібні думки висловили й інші спортсмени. Енді Маррей, який долучився до кампанії разом із щеням Бонні, наголосив:
«Упродовж кар’єри харчування відігравало ключову роль у моїх результатах. Тепер я хочу забезпечити такий самий рівень турботи для Бонні. Відколи я співпрацюю з Purina® PRO PLAN®, я дізнався багато нового про харчування улюбленців і прагну надихнути інших».
А Гаель Монфіс додав:
«Домашні улюбленці — це родина. Разом із Purina® PRO PLAN® ми з Віззом прагнемо надихати людей замислитися над харчуванням їхніх тварин як ПРО».
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F127%2F85bc905b236da5b09202707f2d28b8b8.jpg)
Тварини — справжні члени сім’ї
Дослідження, проведене Purina® в Україні у вересні 2025 року, показало: 9 із 10 власників висловлюють турботу про здоров’я та благополуччя своїх тварин, що підкреслює зростаюче значення правильного догляду та збалансованого харчування, а більше половини (67%) збільшили витрати на здоров’я своїх собак і котів¹, демонструючи відданість піклуванню про улюбленців.
Ігор Дубовик, керівник відділу кормів для тварин Nestlé Україна, підкреслює:
«Ми впевнені, що домашні тварини — не просто компаньйони, вони — члени сім’ї. Саме тому для нас честь співпрацювати з Еліною та її собакою Віззом у цій кампанії. Як спортсмени піклуються про своє здоров’я, так і ми прагнемо, щоб власники тварин дбали про своїх улюбленців на найвищому рівні».
Purina® PRO PLAN® вже понад 130 років розробляє науково обґрунтоване харчування для котів і собак. Тепер компанія об’єднала свою місію з натхненням від світових чемпіонів, аби підкреслити: турбота про улюбленців — це справа професіоналів.
Так само, як спортсмени прагнуть перемог, власники собак і котів прагнуть, аби їхні улюбленці жили довше й щасливіше. І тепер Світоліна разом із Віззом надихають українців робити це на рівні ПРО.
¹Згідно з дослідженням Censuswide проведеного на замовлення Purina® PRO PLAN® у вересні 2025 року серед 1 000 власників котів та собак віком від 18 років в Україні.
