Еліна Світоліна та її собака Візз стали зірками рекламної кампанії Purina® PRO PLAN®
Еліна Світоліна та її собака Візз стали зірками рекламної кампанії Purina® PRO PLAN®

Еліна Світоліна та її собака Візз стали зірками рекламної кампанії Purina® PRO PLAN®

Українська зірка тенісу Еліна Світоліна разом із улюбленим собакою Віззом розпочали новий етап поза кортом — вони стали амбасадорами глобальної рекламної кампанії Purina® PRO PLAN®. Бренд уперше в історії об’єднав провідних тенісистів та їхніх домашніх тварин у спільну команду, щоб надихнути власників котів і собак піклуватися про своїх улюбленців на рівні професіоналів.

До кампанії приєдналися і світові зірки тенісу: Енді Маррей із цуценям Бонні, Жасмін Паоліні з собакою Чезаре, Чагла Бююкакчай із котом Ізо та Гаель Монфіс зі своїм собакою Віззом. Спортсмени сьогодні зранку поділилися новиною у соцмережах, підкресливши важливість турботи про тварин.

Еліна Світоліна та її собака Візз стали зірками рекламної кампанії Purina® PRO PLAN® - Фото 1

Для Світоліної ця кампанія має й особисте значення: собака Візз є улюбленцем усієї її родини та чоловіка — відомого тенісиста Гаеля Монфіса, який теж долучився до ініціативи Purina® PRO PLAN®. Це робить історію ще більш зворушливою та сімейною.

«Великі перемоги починаються з правильного харчування»

Еліна Світоліна зізнається, що її вибір співпрацювати з Purina® PRO PLAN® був абсолютно природним:

«Я завжди вірила: великі перемоги починаються з правильного харчування. Саме тому ми з Віззом із гордістю співпрацюємо з Purina® PRO PLAN®, щоб допомогти власникам домашніх улюбленців дарувати своїм тваринам турботу найвищого рівня. Вони заслуговують на найкраще, і харчування є ключем до їхнього благополуччя — так само, як воно було ключем до мого професійного успіху».

Подібні думки висловили й інші спортсмени. Енді Маррей, який долучився до кампанії разом із щеням Бонні, наголосив:

«Упродовж кар’єри харчування відігравало ключову роль у моїх результатах. Тепер я хочу забезпечити такий самий рівень турботи для Бонні. Відколи я співпрацюю з Purina® PRO PLAN®, я дізнався багато нового про харчування улюбленців і прагну надихнути інших».

А Гаель Монфіс додав:

«Домашні улюбленці — це родина. Разом із Purina® PRO PLAN® ми з Віззом прагнемо надихати людей замислитися над харчуванням їхніх тварин як ПРО».

Еліна Світоліна та її собака Візз стали зірками рекламної кампанії Purina® PRO PLAN® - Фото 2

Тварини — справжні члени сім’ї

Дослідження, проведене Purina® в Україні у вересні 2025 року, показало: 9 із 10 власників висловлюють турботу про здоров’я та благополуччя своїх тварин, що підкреслює зростаюче значення правильного догляду та збалансованого харчування, а більше половини (67%) збільшили витрати на здоров’я своїх собак і котів¹, демонструючи відданість піклуванню про улюбленців.

Ігор Дубовик, керівник відділу кормів для тварин Nestlé Україна, підкреслює:

«Ми впевнені, що домашні тварини — не просто компаньйони, вони — члени сім’ї. Саме тому для нас честь співпрацювати з Еліною та її собакою Віззом у цій кампанії. Як спортсмени піклуються про своє здоров’я, так і ми прагнемо, щоб власники тварин дбали про своїх улюбленців на найвищому рівні».

Purina® PRO PLAN® вже понад 130 років розробляє науково обґрунтоване харчування для котів і собак. Тепер компанія об’єднала свою місію з натхненням від світових чемпіонів, аби підкреслити: турбота про улюбленців — це справа професіоналів.

Так само, як спортсмени прагнуть перемог, власники собак і котів прагнуть, аби їхні улюбленці жили довше й щасливіше. І тепер Світоліна разом із Віззом надихають українців робити це на рівні ПРО.

¹Згідно з дослідженням Censuswide проведеного на замовлення Purina® PRO PLAN® у вересні 2025 року серед 1 000 власників котів та собак віком від 18 років в Україні. 


Джерело матеріала
loader