Керівник BMW заявляє: “Двигуни внутрішнього згоряння ніколи не зникнуть. Ніколи!”
Керівник BMW заявляє: “Двигуни внутрішнього згоряння ніколи не зникнуть. Ніколи!”

Керівник BMW заявляє: “Двигуни внутрішнього згоряння ніколи не зникнуть. Ніколи!”

Стало відомо, що двигуни внутрішнього згоряння не зникнуть повністю з європейського асортименту автовиробників до 2035 року, як це раніше передбачалося, оскільки деякі гібридні моделі продовжать існувати. Однак, згідно з заявою високопоставленого представника BMW, ДВЗ отримали не просто десятирічну відстрочку, а можуть вважатися практично безсмертними.Ці слова належать Йохену Голлеру, керівнику BMW з питань клієнтів, бренду та продажів, який висловив їх під час круглого столу на Мюнхенському автосалоні. Цікаво, що саме на цьому заході BMW представила електричний iX3 – перший автомобіль з серії Neue Klasse, яка визначатиме розвиток бренду впродовж наступного десятиліття чи більше.Чи був Голлер серйозним? Вочевидь, він не мав на увазі, що бензинові двигуни будуть існувати, коли автомобілі навчаться літати, а людство опанує телепортацію. Жодна розсудлива людина в таке не повірить. Але чи натякав він на те, що двигуни внутрішнього згоряння залишаться актуальними через 40, 50 чи 60 років?Прес-служба BMW швидко втрутилася, щоб пом’якшити ентузіазм щодо промовистої заяви Голлера. Як повідомляє журнал AMS, представник компанії пояснив, що коментарі були зроблені в «жартівливому контексті». Він додав, що керівник з продажів намагався підкреслити, що адаптація нових технологій приводу суттєво відрізняється в різних країнах та регіонах.Для тих, хто мешкає в Європі та США, процес переходу на електромобілі відбувається швидше, ніж на інших ринках, навіть якщо не такими темпами, як спочатку очікували такі виробники, як BMW. Вже зараз електрокари становлять п’яту частину всіх нових продажів автомобілів в Європі, і хоча їхня частка в США менша, масове визнання в Америці (а можливо, і регуляторні зміни) станеться раніше, ніж в Індії чи віддалених регіонах Африки чи Азії.Хороша новина для західних споживачів, які не прагнуть переїжджати до Чаду, щоб уникнути покупки електромобіля, полягає в тому, що BMW, здається, дотримується багатоенергетичної стратегії по всьому світу, принаймні на деякий час. Старша платформа CLAR компанії оновлюється, щоб забезпечити продовження існування двигунів внутрішнього згоряння та гібридних варіантів, таких як новий X7, поряд з електричними моделями Neue Klasse.Autocar India, яка першою повідомила про коментарі Голлера, стверджує, що BMW з часом матиме три платформи: Neue Klasse для електромобілів, нову багатоенергетичну версію для гібридів (і, ймовірно, водню), а також базову платформу для початкових моделей з ДВЗ.Тож чи ніколи не зникнуть двигуни внутрішнього згоряння? Звичайно, колись вони стануть історією, але завдяки гібридним технологіям, попиту споживачів та, можливо, екопаливу, у них ще є багато років попереду.Позиція BMW відображає складність глобального переходу на альтернативні види палива, де різні ринки демонструють суттєво різні темпи розвитку. Хоча Європа та Північна Америка активно впроваджують електромобілі, багато регіонів світу ще довго залишатимуться залежними від традиційних технологій. Така гнучка стратегія дозволяє автовиробнику задовольняти потреби різних ринків, одночасно готуючись до майбутнього, де електроенергія може стати домінуючою силою в автомобільній промисловості.

Джерело матеріала
loader
loader