Daihatsu організує прощальну церемонію для моделі Copen перед її зняттям з виробництва
Daihatsu організує прощальну церемонію для моделі Copen перед її зняттям з виробництва

Daihatsu організує прощальну церемонію для моделі Copen перед її зняттям з виробництва

Виробництво компактного родстера Daihatsu Copen буде припинено у серпні 2026 року, що завершить історію одного з найбільш характерних японських кей-карів. Проте компанія вже натякнула на розробку нового покоління, яке може відрізнятися ринковою позицією.Перший Copen з’явився у 2002 році з компактним дводверним кузовом родстера та електрично складаним жорстким дахом – вперше у сегменті кей-карів. Виробництво припинилося у 2012 році, залишивши дворічну паузу перед запуском другого покоління у 2014 році. Ця версія мала гостріші лінії кузова та модульні панелі, зберігаючи пропорції кей-кара. Найцікавішою модифікацією став Copen GR Sport, який з’явився у 2019 році з оновленнями шасі та екстер’єру.Daihatsu не дозволить Copen просто зникнути. У квітні 2026 року компанія проведе спеціальний прощальний захід по всій Японії, присвячений вірним клієнтам та спільнотам, пов’язаним з цим автомобілем.Важливішим є те, що компанія підтвердила дослідження щодо майбутнього Copen. Хоч час реалізації не визначений, концепт Vision Copen, представлений на Japan Mobility Show у 2023 році, дає уявлення про те, що чекати.Концепт виглядає як сучасна інтерпретація оригінального Copen з круглими фарами та чистими поверхнями. Однак він має значно більші габарити – довжина 3835 мм, що свідчить про можливість уникнення обмежень сегменту кей-карів та створення гідного конкурента для наступного Mazda MX-5.Ще одна цікава деталь: концепт оснащений трициліндровим двигуном 1.3 л, що працює на вуглецево-нейтральному паливі. Це дасть більшу потужність порівняно з крихітним 658-кубовим агрегатом попередніх поколінь – за чутками, не менше 150 к.с. Крім того, є непідтверджені повідомлення про родстер Suzuki Cappuccino та компактний спорткар Toyota SF-R, які можуть мати спільну платформу.Daihatsu GR CopenЗавершення виробництва поточної моделі Copen не означає кінець бренду в сегменті спортивних автомобілів. Перехід до більших розмірів та потужніших двигунів може відкрити нові ринкові можливості для Daihatsu, дозволяючи конкурувати з такими усталеними моделями, як Mazda MX-5. Соціальна реакція на прощальні заходи та попит на майбутні моделі покажуть, чи зможе компанія зберегти унікальний характер Copen у новому виконанні, адаптованому до сучасних вимог безпеки та екологічних стандартів.

Источник материала
loader
loader