Інстаграм тестує новий інтерфейс на основі Reels
В інстаграмі розпочали тестування нового інтерфейсу з вкладкою Reels на головній сторінці. Наразі оновлення тестуватимуть користувачі в Індії та Південній Кореї. Про це повідомило видання TechCrunch.
У новій версії Stories залишаться у верхній частині екрана, тоді як кнопка для повідомлень знаходитиметься на центральній панелі навігації. Вкладка Reels займатиме друге місце, а поруч із нею — вкладка Following з трьома варіантами стрічки: All (рекомендовані дописи та Reels від підписаних акаунтів), Friends (контент від друзів) і Latest (нові публікації).
Поки що редизайн тестується обмеженим колом користувачів, але з часом компанія прагне розгорнути його по всьому світу.
За даними Meta, інстаграм перетнув позначку у 3 млрд активних користувачів на місяць, значну частину зростання забезпечує формат коротких відео, які щодня пересилають 4,5 млрд разів у різних сервісах компанії.
Нагадаємо, у серпні компанія Meta запустила функцію голосового перекладу за допомогою штучного інтелекту. Тепер інстаграм дублюватиме Reels автоматично іншими мовами, зберігаючи оригінальний тон вимови та за потреби синхронізуючи рухи губ зі звуком.
Фото: Instagram
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
