/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F107%2F06d26bda8609c1ce51b3ee9ca530fdab.jpg)
Новий Subaru Forester вже в Україні: що у ньому змінилося та які тепер ціни?
Легендарний кросовер Subaru має принципово новий вигляд та отримав багато технічних змін.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Текст та фото: Микола Захаренков
Якщо раніше подекуди могли виникнути складнощі з ідентифікацією чергового Subaru Forester, то тепер з цим точно не буде проблем. Не могли, наприклад, одразу відрізнити кросовер четвертого покоління від третього? Це вже у минулому. Адже наразі індивідуальність Forester не викликає питань.
Передню частину увінчує масивний щит радіаторної решітки, а тонка лінія, що розділяє її на дві частини, продовжується у фарах. Так, тепер спереду менше хрому, більше пластику, проте сучасність дизайну вже не викликає сумніву. Об’ємні крила з масивними колісними арками (передні навіть отримали «зябри»), красиві задні ліхтарі з кольоровою вставкою, що візуально поєднані між собою, та назва моделі на кришці багажника. Виробник називає дизайн «простим та лаконічним, що виглядає природно у будь-якому оточенні».
Колісна база залишилася незмінною, проте новий Forester отримав додаткові 15 мм ширини та 30 мм довжини.
Головна прикраса салону – центральний інформаційний дисплей на 11,6 дюйма. Вертикальна орієнтація виглядає більш природною для будь-якого користувача смартфона, а наявність біля дисплея фізичних клавіш полегшує керування. І меню теж зручне, оскільки найважливіші його пункти масштабуються, займаючи ледь не усю площу екрана.
Знайшлося місце і для цікавих дрібничок на кшталт зображення пташки колібрі на лобовому склі або «відбитків лап» на обшивці задніх дверей – завзяті пет-батьки напевно будуть у захваті.
Багато новацій неможливо побачити, проте можна відчути. Наприклад, покращену шумоізоляцію, особливо у задній частині салону. Або значно модернізовані передні крісла: змінилася система кріплення, покращилася поперекова підтримка.
У техніці також вистачає змін. Жорсткість кузова на кручення зросла на 10%, покращилася стабільність на високій швидкості шляхом зміни еласто-кінематики підвіски (все ті ж стійкі МакФерсона/багатоважільна) та налаштувань амортизаторів. Рульовий механізм відтепер – із двома валами, як у Impreza WRX STi. Розширений передавальний діапазон варіатора.
Оновлений 2,5-літровий атмосферний опозитник (185 к.с., 247 Нм) отримав нові оливоз’ємні кільця та збільшену кількість впорскувань пального за такт, що має зменшити оливний апетит та покращити надійність.
Система повного приводу, за яку, власне, дуже цінують Subaru, нікуди не поділася. Щоправда, трошки змінилося співвідношення обертального моменту між передньою та задньою осями – за замовченням це 60:40, що краще відповідає розподілу мас. Але все дуже швидко повертається до улюблених 50:50, коли потрібно.
Новий Subaru Forester представлено у трьох комплектаціях: Limited (1 833 000 грн), Sport (1 899 000 грн) та Touring (2 039 000 грн). Хто чекав на гібрид, має ще трошки зачекати: він обіцяє з’явитися в Україні у наступному році. Ну а всі інші прихильники моделі мають вагому причину запланувати візит до автосалонів, адже новий Forester вже чекає на майбутніх власників.

