/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F29fc2709bd63ade88813afb43a5e22cd.jpg)
Уряд надає Jaguar Land Rover та їхнім постачальникам гарантію на 2 мільярди доларів після кібератаки
Понад чотири тижні після руйнівної кібератаки компанія JLR оголосила про готовність поступово відновити роботу на своїх трьох заводах у Великій Британії. Виробничі потужності почнуть повертатися до нормального режиму в найближчі дні.У своїй заяві JLR повідомила: Уряд Великої Британії, стурбований можливим банкрутством 700 постачальників JLR, надав гарантії по кредиту на 2 мільярди доларів. Ці кошти призначені для підтримки ланцюга поставок і мають бути повернуті протягом п’яти років.У звичайних умовах JLR виробляла близько 1000 автомобілів на день, але з 1 вересня виробництво повністю припинилося. Щоденні збитки компанії оцінюються майже в 10 мільйонів доларів. Криза зачепила не лише виробництво, але й дилерську мережу – представникам довелося повернутися до паперового документообігу вперше за десятиліття.JLR має два заводи в Західному Мідленді та третій на Мерсісайді. За повідомленнями BBC, першим відновиться двигунобудівний завод у Вулвергемптоні, проте для повного відновлення виробництва на всіх майданчиках можуть знадобитися тижні.Зупинка виробництва торкнулася лише моделей Land Rover, оскільки Jaguar припинив випуск старших моделей для переходу до преміум-сегмента та запуску нових електромобілів, представлених концептом 00 coupe цього року.JLR не є єдиним британським брендом, який стикається з кібератаками. Наприкінці минулого тижня стався напад на знаменитий лондонський універмаг Harrods. Ця ж група раніше атакувала британського ритейлера M&S, завдавши йому збитків на сотні мільйонів доларів.Ця ситуація з JLR демонструє, наскільки критичною стала залежність автовиробників від цифрових систем. Тривалий простій вплинув не лише на саму компанію, але й на сотні пов’язаних бізнесів, що потребувало безпрецедентного втручання уряду. Подібні інциденти можуть призвести до перегляду підходів до кібербезпеки в автомобільній промисловості та змусять компанії інвестувати в розвиток резервних систем управління виробництвом.

